Csomagot kaptam Laurelin Page írónőtől!

 Szerintem jó páran ismeritek már Laurelin Paige nevét, hiszen itthon  is megjelent egy-két könyve. Nekem személyes kedvencem, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy könyveit még megjelenés előtt olvashatom és értékelhetem. 

Hamarosan megjelenő sorozatához, A Man in Charge-hoz írt egy rövid előzménynovellát Man on Top címmel, amiről egyébként korábban már megosztottam véleményemet itt a blogon. Ha érdekel ITT elolvashatod, egyébként ingyenes, a bejegyzésben megtalálod a linket ha el szeretnéd olvasni. 

Az írónő olyan aranyos volt, hogy a könyv egy példányát bloggerei részére papír alapon elküldte, névre szólóan dedikálva. 💓

     


💗💗💗💗💗

Aki még nem olvasott a szerzőtől, annak meleg szívvel ajánlom, izgalmas, fordulatos sztorik kerülnek ki a keze alól. 

Például itthon is megjelent már Fixed című sorozata, ami szerintem nagyon jó. Értékeléseimet a képre kattintva megtaláljátok.

  



   



Másik itthon is megjelent sorozata a First and Last című sorozat, ami nekem szintén tetszett. Értékeléseim:

  

Magyarul is megjelent, de bevallom még nem olvastam a Találkozások című sorozatát, kívánságlistás könyvek ezek is.
Ellenben sok, Magyarországon még meg nem jelent könyvét olvastam, melyekről írtam is egy-egy értékelést. Ajánlom azoknak, akik angolul szoktak olvasni, ha érdekelnek angol nyelvű könyvei ezekről írt véleményemet IDE kattintva megtalálod.


0 Megjegyzések