Véleményem a Passionflix csatornáról / My opinion about Passionflix



Imádom a Passionflix csatornát! (Olyan mint a Netflix csak nőknek 😉) Egy hónapja fizettem elő, és teljesen megérte! Mivel az Egyesült Államokon kívül élek, ezért csak az eredeti Passionflix által készített tartalmakat, filmeket és sorozatokat tudom nézni.  
Aki tud angolul annak mindenképpen ajánlom, ha nem vagy biztos abban, hogy megérted amit mondanak feliratot is tehetsz a film alá, bár nem magyar, hanem angol, de segíthet (pláne ha szoktál angolul olvasni). Egyébként a színészek szépen, érthetően beszélnek, nem is feltétlenül kell a felirat.
***
I LOVE  Passionflix! It's like Netflix just for women. I signed up a month ago and it was totally worth it! I'm outside of the US so I could just watch the original Passionflix movies and series


Igazából az előfizetés kiváltó oka a Driven című sorozat volt, ami K. Bromberg azonos című regénye alapján készült. Rajongója vagyok az egész sorozatnak, így nagyon kíváncsi voltam a filmre. És fantasztikus volt!!! Szerintem ez a legjobb film amit a Passionflix eddig készített! Imádtam a két színészt Casey Deidricket és Olivia Applegatet együtt. Tökéletes alakították a szerepüket! Számomra eddig ismeretlenek voltak, semmit nem tudtam róluk. A film nagyon hű volt a könyvhöz és ez nagyon tetszett. A film tele volt sok sok forró jelenettel 🔥🔥 és volt egy pár érzelmekkel teli jelenet is. De mindkettőt jól alakították a színészek! Szerintem Driven a legszexibb és legérzelmesebb Passionflix film. Alig várom, hogy láthassam a bakikat és persze a többi könyv megfilmesítését is nagyon várom!  A betétdalok pedig fantasztikusak voltak, kellenek nekem! Ez a film amit leginkább ajánlok a Passionflixen! Nézzétek, nem bánjátok meg!
***
I subsribed because of DRIVEN based on the novel written by K. Bromberg. I'm a huge fan of the whole series and I was curious about the movie. And it was amazing!!! I think this is the best Passionflix Original movie! I loved Casey Deidrick and Olivia Applegate together. They played the roles perfectly. They were new actors to me, I didn't know anything about them. The movie is true to the book and I loved it. There were a lot of hot scenes 🔥🔥🔥 and there were a few emotional scenes too... They nailed it! I think Driven is  the hottest and most emotional Passionflix movie. I can't wait to watch the bloopers and of course I can't wait for the other books to come to life!! The soundtracks were amazing, I need them! 😊 Top Recommendation!!!
💓💓💓💓💓
Szerintem a második legjobb film az AFTERBURN & AFTERSHOCK, mely Sylvia Day azonos című könyvei alapján készültek. Sylvia  Day nagy kedvencem a Crossfire sorozata miatt, bár Afterburn és Aftershock című könyveit még nem olvastam eddig. De most hogy láttam a filmet el akarom olvasni őket! Őszintén szólva semmit nem tudok Tyler Johnsonról és Caitlyn Leahyről.. De nagyon jók voltak együtt! Tetszett a történet és a színészek játéka is. Szóval arra jutottam, hogy kellenek ezek a könyvek! És nagyon nagyon tetszenek a betétdalok!
***
I think the second best movie is AFTERBURN & AFTERSHOCK based on the novels written by Sylvia Day. I'm big fan of Sylvia Day because of the Crossfire Series but I haven't read Afterburn and Aftershock yet. After the movie I want to! Honestly I didn't know anything about Tyler Johnson and Caitlyn Leahy... But they were good together! I loved the story and the acting too. So I need the books!! BTW I love these soundtracks too! 
💓💓💓💓💓
Ezután olvastam a The Trouble With Mistletoe című filmet. Az alapul szolgáló könyvet még nem olvastam. Ez egy karácsonyi történet. Egy édes romantikus sztori, egy cuki nővel ( Rachel Melvin) és egy nagyon szexi pasival (Thomas Beaudoin). Úr Isten! Azok a szemek...😍Őszintén szólva ezt a  filmet miatta néztem meg! 😛😜 Ajánlom azoknak, akik szeretnének egy szívmelengető romantikus filmet nézni! Én nagyon szerettem! 💓
***
After these, I watched  The Trouble With Mistletoe. I haven't read this book either (yet). It's a Christmas themed movie. A sweet love story with a sweet woman, Rachel Melvin and a really really hot guy, Thomas Beaudoin. Oh God! Those eyes... 😍 Honestly I started watching this movie because of him! 😛😜 
I recommend this movie if you love heart-warming love stories. I loved it! 💓
💓💓💓💓💓
Megnéztem a The Matchmaker's Playbook című filmet is, melynek alapja a már itthon is megjelent, Rachel Van Dyken által írt, A csábítás szabályai című könyv. Nem volt rossz ez a film, de nem lett a kedvencem. Caitlin Carver aranyos volt, de valahogy nekem nem tetszett Nick Bateman alakítása... Ez a film, egy aranyos és viccel főiskolásokról szóló romantikus történet. Tökéletes kikapcsolódást nyúkt egy éjszakára. Szóval jó volt, de nam annyira mint a többi film. (és nem annyira, mint a könyv 😉)
***
I watched THE MATCHMAKER'S PLAYBOOK based on the novel written by Rachel Van Dyken. It was good but not one of my favorites. Caitlin Carver was sweet, but I didn't like Nick Bateman's performance so much... This movie is about a sweet, funny college love story. It was a perfect movie for a night. So it was good but not as good as the others. (And not as good as the book 😉) 
💓💓💓
Éééés végül a Hollywood Dirt- Hollywoodi mocsok, Alessandra Torre műve alapján. Ez nem az én filmem volt, a színészek teljesen ismeretlenek voltak, és voltak problémáim Emma Rigby alakításával... Nem is tudom, talán túl sok volt nekem? Nem igazán tudom...
Aaand HOLLYWOOD DIRT based on the novel written by Alessandra Torre. This movie wasn't my movie. I didn't know anything about Emma Rigby or Johann Urb. I have problems with Emma's acting.. I don't know, maybe she was too much for me? I really don't know... 
💓💓

Összeségében IMÁDOM a Passionflixet! Várom az extrákat, azt hogy a betétdalokat elérhetővé tegyék és van még nagyon sok könyv aminek a megfilmesítésének jogait megvették. Most éppen Jodi Ellen Malpas A védelmező című könyvét filmesítik meg, a forgatás már megkezdődött. Kíváncsi vagyok!
***
So I LOVE Passionflix! I'm waiting for the extras, especially for the soundtracks! And there will be a lot of good books they are going to make into a movie. Now they are filming THE PROTECTOR by Jodi Ellen Malpas. I'm so curious!

10 Megjegyzések

  1. Szia! tudnál nekem segíteni abban, hogy tudnék előfizetni a passionflixre? :) a Protector filmet szeretném majd februárban megnézni. :)
    Köszi szépen,
    Üdv,
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki!
      Látom ,mást is lázba hozott a Protector! ;) Én is újra fel fogok iratkozni! :)
      Először regisztrálnod kell a Passionflix.com oldalon. Ezután belépsz, és a jobb felső sarokban be tudsz lépni a felhasználói fiókodba. Ott találsz egy 'Subscription' fület, ha arra rálépsz ki kell választanod az 'Add Payment' részt. Ha jól emlékszem ezután jön fel egy ablak, ahol meg kell adnod a bankkártyaszámodat és ha megérkezik a pénz már nézheted is a filmeket. :)
      Jó filmezést! Ajánlom a többi filmet is, használd ki az előfizetést! ;)
      Szép napot,
      Vivien

      Törlés
  2. Köszönöm szépen Vivien! :) igen imádom a Protectort és az összes Jodi Ellen Malpas könyvet. Most találtam az odaladat, egésznap az értékeléseidet olvasom. Jó pár könyvet felírtam magamnak, amiket elfogok olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! :)
      Jó olvasást! Februárban pedig jó mozizást! ;)

      Törlés
  3. A Hollywood dirt mikor lesz látható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A Hollywood dirt már nézhető a csatornán! ;)

      Törlés
  4. Sziasztok! Segítséget szeretnék abban kérni hogy a passionflix oldalát hogy lehet lemondani??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha jól emlékszem én simán nem küldtem el az előfizetés árát, küldtek egy e-mailt, amire válaszoltam, hogy nem kérem már az előfizetést.

      Törlés
  5. Szia! Most találtam rá a blogodra és örömmel olvasom, hogy te előfizettél a passionflixen. Tudnál nekem abban segíteni, hogy Jodi Ellen Malpas This man című könyvről mikor lesz elérhető a film? Mindenhol kerestem de nem tudok róla semmi pontos infót.
    Köszönöm a segítséged! Erika

    VálaszTörlés
  6. Sajnos nem enged regisztrálni, ezt írja ki. Couldn’t create account. Try again. Tudnátok segíteni?

    VálaszTörlés