Idézetes polcdekor, könyvtámasz


Egyik nagyon kedves barátnőmmel, Encivel összedugtuk fejünket a nyáron... Enci fotós és emellett dekorképeket, motivációs posztereket, gyerekszoba dekorációt készít. Lessetek be a Lizy Dekor oldalra, nagyon jó kis ajándékötleteket találtok! Kislányom, Anna névnapjára nagyon szupi posztereket kapott tőle, IDE kattintva megnézhetitek. 
Szóval ezek után gondolkodtam... Én mivel dekorálnám a szobámat? Imádom a könyveket, vannak kedvenceim és kedvenc idézeteim... Szóval felvetettem Encinek mi lenne ha közösen alkotnánk valamit? Bár a tavaly tervezett olvasószobám nem valósult meg, de a halószobánk egyik sarka olvasósarokként funkcionál. A falat illetve könyvespolcomat olyan szívesen dekorálnám kedvenc könyveimből származó idézetekkel! 
Enci fontosnak tartja a személyiségfejlődést, a folyamatos tanulást és életünk összefüggéseinek mélyebb megértését, így ennek megfelelően válogattunk a sok-sok idézet között. Fontos szempont volt, hogy az idézeteknek legyen mondanivalója és mögöttes tartalma, akár olyas valaki számára is, aki nem olvasta a könyvet. Az így válogatott idézetek felhasználásával készítettünk a könyv stílusának megfelelő termékeket.  
Egyik kedvenc könyvem Colleen Hoover Velünk véget ér című műve. (Véleményem a könyvről ITT olvashatod.) Ebből a könyvből választottunk néhány idézetet:

"Mindenki követ el hibákat. Az ember jellemét nem a hibái határozzák meg, hanem az, hogy tanul-e ezekből a hibákból, vagy csak kifogásokat keres rájuk.”

„Néha könnyebbnek tűnik egyszerűen a kitaposott ösvényt követni ahelyett, hogy szembeszállnánk a félelmeinkkel, és belevetnénk magunkat az ismeretlenbe akkor is, ha egyáltalán nem biztos, hogy talpra fogunk érkezni.”

 "Rossz emberek nem léteznek. Mind csak emberek vagyunk, akik néha csinálunk rossz dolgokat.”

        

A prototípus már a polcomon is van, könyvtámaszként funkcionál. 😊
Másik nagyon nagy kedvenc írónőm Brittainy C.Cherry. Minden könyvét szeretem, de a legnagyobb kedvencem a Lebegés című regénye. (Értékelésem a könyvről megtaláljátok ezen a linken.) 
„Nem kell örökké jól lenned. Semmi baj sincs azzal, ha valaki rosszul érzi magát, mert fájdalma van. És az sem baj, ha elveszettnek érzed magad, mintha sötétben tapogatóznál, és tudod, miért? Mert a rossz napok miatt lesznek a jobbak még jobbak.”




„Megéri a szívfájdalom azt a pár percnyi boldogságot, amiben részesülünk. És az összetört szív darabkái összeilleszthetők. Marad ugyan néhány heg meg vágás, és égő fájdalomként vissza-visszatérnek a múlt emlékei, de mi ez a fájdalom valójában? Emlékeztető arra, hogy még élünk. Olyan, mint az újjászületés.”


"Ismered azt a helyet a rémálmok és az álmok között? Ahol sohasem jön el a holnap, és a tegnap fájdalma teljesen megszűnik? Ahol a szíved egyszerre dobban a szívemmel? Ahol nem számít az idő,és a légzés sem teher? Ahol nem létezik más, csak a könnyű lebegés? Ott szeretnék élni. Veled."

      

UPDATE! 
Colleen Hoover Confess-Vallomás című könyvéből is van két idézet, ami belopta magát a szívünkbe. Ezekhez is készült egy-egy kép! 
"Vannak emberek, akiket szép lassan megismerünk, és vannak emberek, akiket mintha már a legelső pillanattól kezdve jól ismernénk."

"Önzetlenség. Minden kapcsolatnak ez kéne, hogy legyen az alapja. Ha valaki igazán szeret téged, akkor sokkal fontosabb neki az élvezet, amit ő okoz teneked, mint amit te okozol őneki."



☝☝☝Most pedig a segítségeteket szeretném kérni. Ti mit szóltok ezekhez a képekhez, könyvtámaszokhoz? Tetszik vagy nem tetszik?Dekorálnátok ilyennel a szobátokat, asztalotokat, polcotokat?Nektek melyik a kedvenc? Van olyan könyv, amiből szívesen látnátok kedvenc idézetet egy ilyen könyvtámaszon, polcdekoron? Az őszinte véleményetekre vagyunk kíváncsiak! Az aktivitást díjazzuk!😉

A képeket egyébként megvásárolhatjátok a következő linken: Etsy
Ha pedig a megrendelésnél a megjegyzés rovatba beírjátok, hogy VIVIEN, akkor a rendelésetek mellé még egy kis meglepetés ajándékot is kaptok! 😊
A kínálat folyamatosan bővül fog új termékekkel, de mindez nem egyszerű folyamat, sok egyeztetést és utánajárást igényel. 😊

18 Megjegyzések

  1. Nekem a polcomon van egy Stage Dive "szentélyem", amihez a könyves gyertyáját is megrendeltem, és ha még kép is lenne hozzá, az lenne az igazi paradicsom. Mondjuk egy Alapos kétely idézetes képért is ölnek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú az Alapos kétely nekem is nagy kedvencem! Már kétszer olvastam, de angolul. Tervezem az újraolvasást, ezúttal már magyarul és akkor lehet készül majd hozzá kép is... ;)
      A Stage Dive szentélyedre kíváncsi lennék! :P
      Köszönöm hogy hozzászóltál!

      Törlés
  2. Szia! Nagyon mutatósak, szerintem nagyon jó ötlet, én szívesen dekorálnám a könyvespolcomat vagy akár az íróasztalomat hasonló képpel. Még nem olvastam a Lebegés c. könyvet, de az első két idézet nagyon tetszik. Szívesen látnék Veréb Emese vagy Lakatos Levente könyveiből vett idézeteket. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszenek! A Lebegés című könyvet mindenképpen olvasd el, nagyon szép történet! De bármely Brittainy C. Cherry könyvet ajánlom! Az írónő nagyon szépen ír. :)
      Lakatos Levente könyvei is szerepelnek azok között a könyvek között, amiket alapul veszünk. Veréb Emesétől még nem olvastam, de utánanézek! ;)
      Köszönjük, hogy megosztottad velünk véleményedet!

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez az ötlet. Sajnos ezeket a könyveket még nem olvastam. De a kedvenc könyveimből én is szívese látnék ilyen képeket. Ilyen pl. A remény hajnala, Apa randizhatok-e egy lovaggal, Outlander, Túl szép stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy hozzászóltál! És köszi a könyvtippeket! ;)

      Törlés
  4. Nagyon szuper ötlet, az én polcomat is díszíthetné egy-egy ilyen darab!
    A prototípusok jól sikerültek, de én az idézetek mellé/fölé/alá/a háttérbe tennék még valamit, ami kicsit jobban feldobja a szöveget. Gondolok itt olyanra, mint pl. a Lebegés esetében a toll. Ami illik is a könyvhöz és van mondanivalója.
    És hogy kitől legyen még hasonló? Mia Sheridan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a ötleteket! Tutira veheted, hogy Mia Sheridan könyvei is sorra kerülnek! Nagy kedvencem! :)

      Törlés
  5. Nagyon szuper az ötlet. Imádom! Annyira feldobja egy könyvmoly szobaját egy ilyen kis ereklye. Én személyszerint szívesen kidekorálnám vele a szobámat, sőt még a kolis szobámba is vinnék egyet, hogy mindenki lássa, egy Könyvmollyal van dolguk.
    A prototípusok nagyon jól sikerültek, egyszerűek, de lényegretörőek. Igazaból szerintem ha egy kicsi színesebb lenne a háttér, vagy pl: a Velünk véget ér könyvből származó idézeteknek lehetne olyan a hátterük, mint maga a könyv. Szerintem az sokkal jobban feldobná, és a könyv hangulatát átadná. De ez csak személyes velémény. Így is nagyszerű.
    Én imádom Colleen könyveit, a Maybe Someday és az It ends with us a kedvencem, szóval ezek a kis prototípusok a szívemig hatoltak. Szívesen látnék még hasonlókat. Már elképzeltem, hogy hogyan dekorálnám ki velük a polcomat. Egy kis ledlámpasor és minden tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :) Több változat is készült a Velünk véget ér című könyvhöz, élénkebb háttérrel ami gépen nagyon jól mutatott, de nyomtatás után elveszett benne az idézet :( Ugye egy az egyben a borítót nem tehetjük az idézet alá. De értékeljük a véleményed! És nagyon köszönjük, hogy így segíted munkánkat!
      (Szerintem nekem új könyvespolcot kell vennem, hogy a kedvenc dekorok elférjenek a könyveim mellett :D )

      Törlés
    2. Kedves Enikő! Gratulálok! Te vagy a nyertes! Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot vagy itt a blogon a kapcsolatfelvételi lapon vagy a blog FB oldalán üzenetben. Küldd el a címed és küldöm a meglepit! :) ;)

      Törlés
  6. Nagyon tetszenek, de sajnos az én szobám hangulatához/stílusához nem illene. De totál el tudom képzelni másoknál, pl amilyen könyvespolcos képeket látni Instagram-on, szerintem rengeteg embert érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon érdekelne, hogy a Te szobádba mi illene? Nagyon kíváncsi vagyok, és ha elárulnád sokat segítenél nekünk! :)

      Törlés
    2. Hát, az én szobámban nem igazán vannak (vagyis hogy őszinte legyek, egyáltalán nincsenek :D) ilyen cuki, esztétikus, lányos dolgok. Csak koponyák, autó, motor, kamionmakettek, ilyesmi :D A könyveim előtt is járművek ülnek a polcokon.

      Törlés
  7. Szia!
    Nagyon jó ötletnek tartom ezeket az idézetes könyvtámaszokat.
    Nekem jelenleg két kedvenc idézetem van az egyik Victor Hugo tollából származik:"A szerelem olyan,mint a fa:magától növekszik,mely gyökeret ereszt valónkban és gyakran tovább zöldül a szív romjain."
    Anne L.Green Törékeny vonzerő c. regényében találtam rá egy pár sorra,amely a könyv olvasásakor és jelenleg is aktuális az életemben."A jó apa nem horgony,ami visszzatart,se nem egy hajó,amely magával visz,sokkal inkább egy világítótorony,amelynek fénye bevilágítja az utad."
    Én mindkét idézetet eltudnám képzelni egy könyvtámaszon vagy akár egy képen a szobámban.
    Tetszik ez a játék,ilyenben még nem volt részem.
    Ha nyernék,erre az email címre küldenél egy üzit? katalin.szell@freemail.hu
    Köszi.
    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szép idézetek! <3 Én is el tudnám képzelni egy ilyen képen ezeket az idézeteket! ;)
      Köszönöm szépen, hogy hozzászóltál!

      Törlés
  8. Szia!
    Nagyon jó ötlet ez az idézetes könyvtámasz. Annál is inkább, mert egyedivé tudod tenni és nem utolsó sorban sokkal olcsóbb, mint a bolti "tucat" társai.
    A Velünk véget ér könyv idézetes könyvtámaszok nagyon tetszenek. A Lebegés könyvtámaszok nekem túl szürkék.
    Sok kedvenc könyvem van...amikből én szívesen látnék ilyen polcdekorokat az nem más, mint egy magyar írónő Marilyn Miller műveiből. Erotikus műfajban ír az írónő, de az erotikus tartaom mellett gyönyörű gondolatok vannak a könyveiben.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Valóban vannak olyan írók/írónők, akik erotikus műfajban írnak, de mondanivalója is van a könyveknek. Majd utánanézek Marilyn Miller írónőnek, még nem olvastam tőle...

      Törlés