Borsa Brown: Az Arab szeretője

Sorozat: Arab #2
Fülszöveg:
Érzelmes ​és sokkoló.
Történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.
Csillának nincs egyszerű élete. Egyetemista, de az élet száz felől osztogatja neki a pofonokat. Alkoholista édesapja, és rákos édesanyja mellett azzal is szembe kell néznie, miként változik az öccse a drog hatására egy egészen más emberré. Egy tolmácsmunka alkalmával összehozza a sors egy szaúdi férfivel, aki felforgatja az életét.
Az Arab szeretője című regény Az Arab párhuzamaként a másik oldalról, a nő szemszögéből mutatja be egy szerelem kibontakozását, egy különleges kapcsolatot a két különböző kultúrából érkező ember között, egy fiatal lány felnőtté válásának történetét.
Borsa Brown egyedi, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikában bővelkedő írásai nem véletlenül váltak az olvasók kedvenceivé. A két regény szépen egészíti ki egymást, egészen más érzéseket adva át az olvasónak, miközben egymástól függetlenül, külön-külön is megállják a helyüket.

Véleményem:
Szerinted a szerelmet mióta érdekli, hogy te akarod-e vagy sem? Az csak úgy jön, és tarol. A legváratlanabb pillanatokban.
Nekem tetszett az Arab című könyv, tényleg. De ezzel a könyvvel bajban vagyok. Őszintén szólva már mielőtt elkezdtem tartottam tőle, mert ugyanazt a sztorit olvashatjuk, mint az első részben, csak ezúttal nem Gamal, hanem Csilla mesél. Nem tudott lekötni a történet. Nagyon régen elkezdtem, de mindig akadt másik könyv amibe közben belekezdtem és elolvastam. 
A sztori jó, tetszik, egyedi. De annyira jó lett volna például egy váltott nézőpontos könyv. Hogy Gamal gondolataival párhuzamosan megismerhessük Csilla gondolatait is.
Egyben biztos vagyok: a halál küszöbén mindenkinek van hite. És nemcsak a haldoklónak, hanem a hátramaradottaknak is.
Egyébként a könyv úgy érzem próbálja Csilla karakterét szimpatikusabbá tenni az első részhez képest. Legalábbis én ezt éreztem.
(…) az a baj, hogy az emberek mindenért okolnak valakit. És ha nincs kit, akkor magukat okolják.
Most is el kell mondjam, hogy a borító nagyon passzol a könyvhöz, nagyon tetszik. 
Bár ez a rész nem lett kedvenc, de azért ez nem szegi kedvem, már beszereztem a sorozat többi részét, és kíváncsi vagyok hogyan alakul Anna sorsa.
⭐⭐⭐

0 Megjegyzések