TIFFANY REISZ NYEREMÉNYJÁTÉK!


Tiffany Reisz The Red című könyve július 10-én fog megjelenni. Ezt egy nyereményjátékkal ünnepeljük! És ez a nyereményjáték csak a magyar rajongóknak szól!!! 


Ez egy erotikus könyv, pontosabban paranormális erotikus könyv. Mikor jött a lehetőség, hogy küldenek egy ARC példányt, egyből feliratkoztam, mert egyrészt Tiffany Reiszról volt szó és éppen belefért az időmbe. A könyv műfaját nem is néztem. Mikor megkaptam a könyvet, akkor láttam, hogy paranormális... Én ilyet nem szoktam olvasni, így egy kicsit félve vettem a kezembe, de nagyon megérte! Nagyon tetszett, amit az írónő művelt! Egyszerűen nem tudtam letenni!
A borító pedig nagyon tetszik! 💓 Kell a polcomra az Eredendő bűnösök sorozat mellé, elvégre ezt a könyvet Nora Sutherlin írta. 😊
Értékelésemet a könyvről ITT  olvashatod.
Ami nagyon tetszett a könyvben, ahogy az írónő összekapcsolta az erotikát a művészettel. A könyvben több festmény is megjelenik. Bevallom őszintén ezeket a festményeket nem ismertem, de minden festmény megnéztem a neten. A nyereményjáték is ehhez kapcsolódik. Egy nyertesünk lesz, aki egy 11 darabból álló kártyacsomagot nyer, a kártyák a  könyvben szereplő festményeket ábrázolják, plusz a csomag tartalmaz egy dedikált kártyát is:
Szuper, nem? Ezúttal a Rafflecopter dobozkát hívtam segítségül a nyereményjátékhoz. 
Nem feltétele, hogy olvassátok az egész sorozatot. Csak magyarországi lakóhellyel rendelkező játékosok jelentkezését várom. A játék 2017. július 9-én zárul. A kártyákat majd Tiffany küldi a nyertesnek, előre láthatólag augusztus hónapban. 
Sok szerencsét kívánok!

a Rafflecopter giveaway

13 Megjegyzések

  1. Olvastam (többször is) a magyar nyelven megjelent részeit az Eredendő bűnösök sorozatnak.
    Drága Søren a legnagyobb kedvencem. Imádom a szadista lelkét, imádom hogy mégis olyan gyönyörűséges hogy legszívesebben sírnék amikor csak "megszólal". Az egyik legnagyobb könyvkarakter szerelmem.
    Sok vizek... ❤️

    VálaszTörlés
  2. Úristen! Gyönyörű ez a borító és biztos vagyok benne, hogy a tartalma is hasonlóan jó. Az írónőnek valami hihetetlen stílusa van. Köszönöm a lehetőséget a játékra, muszáj élnem vele. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még hozzátenném, hogy az Eredendő bűnösöknek eddig csak az első két részét olvastam, de már az első kötet megvett engem. Összességében mindenkit megszerettem, bár Sørennel még nem sikerült igazán megbékélnem, de van még elég része a sorozatnak... :D

      Törlés
  3. Szia!
    Olvastam a sorozatot. A kedvencem több részen keresztül Wes volt. Imádtam azt a fiút. Aztán mire az ötödik rész végére értem egyre szimpatikusabb lett Søren. Megértettem sok mindent vele kapcsolatban, hogy mit miért tett. :-)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A FB-os megosztásról a linket szerintem nem jól írtam be a Rafflecopter-nél
      Az alábbiakban küldöm helyesen:
      https://www.facebook.com/acs.milan.33/posts/1891756241067567?pnref=story

      Törlés
  4. Szia! :)
    Még sajnos nem olvastam, de már régóta a kívánságlistámon van a sorozat.
    Művészetis lévén pedig imádom a festményeket, úgyhogy nagyon tetszik a nyeremény! :D Köszönöm a lehetőséget! :)

    (Viszont egy kis segítséget szeretnék kérni... Hogyan lehet a Facebookos megosztás linkjét bemásolni? Régebben tudtam, hogyan lehet, de most sehol sem találom... :/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A FB-n a megosztott bejegyzésednél katt a dátumra (azaz amikor megosztottad) és kijelölöd a böngészősávban lévő linket. Ezt másolod be. :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  5. Az eddigi megjelent magyar részeket mind olvastam, de én már a kezdetektől fogva Nora fan vagyok, Sørent csak a 4., 5. környékén kezdtem megkedvelni.

    VálaszTörlés
  6. Szia. A Rafflecopter merre található? Nagyon este van nekem vagy tényleg nincs?

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Még még nem olvastam az Eredendő bűnök c. könyvet.
    Annyi jó könyv jelenik meg ée azt se tudja az ember,hogy most melyiket olvassa el,melyiket hadja ki.
    Face-n,instán,twitteren is követlek.

    VálaszTörlés