Hamarosan érkezik Katy Evans újabb regénye!

Katy Evans gyűjteményem

Nagy Katy Evans rajongó vagyok, ezért örömmel tölt el, hogy hamarosan itthon is megjelenik a Valós című sorozat harmadik része a REMY! Örülök, hogy az eredeti borítóval adják ki itthon is a könyvet, szerintem nagyon passzol a történethez, a főszereplőhöz. 😍

Fülszöveg:
Ő a legigazibb dolog, amiért valaha harcoltam!
Az Underground klubok bunyósa, Remington Tate talányos figura, még önmaga számára is. Az elméje hol tiszta, hol elborul, néha ragyog, máskor csak pusztítani képes. Időnként kiegyensúlyozott, higgadt és megfontolt, máskor viszont teljesen elveszíti a kontrollt. Brooke Dumas előtt egyetlen nő sem ismerte Remy legmélyebb titkait, a legszenvedélyesebb vágyait. De amióta először látta ezt a nőt, Remington tudja, hogy ő a legértékesebb dolog, amiért valaha küzdeni akart. Ettől fogva már csak egy dolog foglalkoztatja: akarja, kívánja, szereti és védelmezni akarja Brooke-ot.
Lássuk Remington „Szökőár” Tate szemszögéből, hogyan emeli új szintre a kapcsolatát ez az ellenállhatatlanul érzéki pár.
Szerezd be ennek a szexi, szenvedélyes és botrányos sorozatnak az minden részét.
Mi mozgat egy olyan komplikált pasit, mint Remington Tate? Hadd mondja el ezt ő, a saját szavaival...

Remington Tate talán az első kedvenc könyves pasim volt! Ez a sorozat teljesen magával ragadott, imádtam a zenéket a történetben, olvasás közben mindig ezeket a dalokat hallgattam. Ha minden igaz, akkor Könyvhétre meg is jelenik a sorozat harmadik része! Juppííí!
A sorozatról értékeléseimet itt olvashatjátok:
Éééés még egy hír a sorozattal kapcsolatban, ami engem is meglepetésként ért: A Könyvmolyképző oldalán barangolva felfedeztem, hogy a sorozat első részét (REAL) újra kiadja a KMK, Az igazi címmel! Anno ugye az Ulpiusháznál jelent meg a sorozat első része. Ekkor már nagy kedvencem volt az egész sorozat, amit még 2014-ben  angolul olvastam. Nagyon megörültem, hogy végre itthon is megjelenik és a polcomon láthatom a könyvet, nemcsak az e-book olvasómon csücsül. De hatalmas nagy csalódás ért, mikor magyarul a kezembe vettem! 😟 A fordítás botrányos volt, előfordult, hogy bekezdések hiányoztak a történetből. El is adtam a példányomat és mostmár angolul van meg az egész sorozat. 😊

Real/Valós sorozat

Megörültem, hogy a KMK felkarolta a sorozatot, és kiadta/kiadja mind a három részt. Reméljük az első rész, Az igazi fordítása jobb lesz, mint a korábban kiadott Valós fordítása. 😊 
AZ IGAZI borítója még nem látható a honlapon, kíváncsi vagyok milyen lesz (mert az eredeti, angol borítóval jelent meg korábban az Ulpiusnál), de a fülszöveget már olvashatjuk:
"Forró. Szexi. Erőteljes. Valós. A perzselő nemzetközi bestseller, amely pőrére vetkőztet mindent, amit a szenvedélyről hittél.
Remington Tate rossz fiú hírében áll a ringben és a ringen kívül is. Gránitkemény testétől, nyers, állati erejétől minden női rajongója megvadul. Ám attól fogva, hogy a pillantásuk találkozik, neki csak egyetlen nő kell: Brook Dumas. A vágya tiszta, mindent felemésztő, VALÓS.
Miután szerződtetik, hogy Remy tökéletes testét olajozott gépként működtesse, Brooke úgy érzi, megtalálta álmai jól fizető sportterapeuta melóját. De mialatt a pinceharc veszedelmes világát járja Remyvel és csapatával, az ő testében is felhorgad a zsigeri vágy. Könnyed flörtnek indult Brooke és Remy kapcsolata, de csakhamar erotikus megszállottságban csúcsosodik mindkettőjüknél, és még többel kecsegtet.
De izzó szenvedélyük mögött ott lapul a sötétség, és felmerül a kérdés, hogy amikor fény derül Remy legmélyebb titkára, vagy amikor Brooke családi kötelezettsége tetteket követel, vajon képesek lesznek-e egymás mellett kitartani? Vagy minden, ami annyira igazinak tűnt, szétfoszlik, akár a káprázat?
Szenvedélyes történet arról, milyen mély lelki titkok bujkálhatnak egy bunyós srác kemény ütései mögött."

KMK webshopban megtaláljátok a könyveket:
Mine-Enyémhttps://bit.ly/2JniTwa






0 Megjegyzések