Levél Bella Andre írónőtől

Aki igazán romantikus könyvet akar olvasni, annak melegen ajánlom Bella Andre könyveit. Itthon A Sullivan család sorozat jó pár része megjelent már. Bár nem olvastam, de az írónő The Maverick Billionaires című sorozata is érdekesnek tűnik. 
Az írónő volt olyan kedves és küldött nekem egy dedikált bookplate-t, de nemcsak ezt, hanem egy levelet is küldött hozzá, méghozzá magyar nyelven! Ez nagyon aranyos volt tőle!

A bookplate-t be is ragasztottam a könyvembe:


I recommend Bella Andre's books to those who love sweet romantic stories. I know only The Sullivans Series. The first 6 book in the series have already published in Hungary too. I haven't read The Maverick Billionaires Series yet, but I'm curious about it.
The author was so sweet and sent me a signed bookplate with a Hungarian letter!

2 Megjegyzések

  1. Megkérdezhetem, hogy hogyan kértél tőle? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze! :) A honlapján találtam egy e-mail címet, arra írtam neki. :)

      Törlés