Baráth Viktória: A Főnök

 


Fülszöveg:
Valóban ​te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?
Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.

Véleményem:
A könyvet először 2018-ban olvastam, de már terveztem, hogy újraolvasom, ugyanis a könyv második része már egy ideje a polcomon csücsült. Még mindig imádom ezt a sztorit, így, hogy már második alkalommal olvastam. Ledaráltam egy nap alatt. Magával ragadott, egyszerűen magába szippantott a történet.
Régi értékelésemet újraolvasva nem is nagyon változtatnék rajta, talán annyival egészíteném ki, hogy jó lett volna, ha váltott nézőpontból íródott volna a könyv, mert nagyon kíváncsi lettem volna Ryan gondolataira is. Bár azóta elolvastam a könyvhöz kapcsolódó A Főnök nagy napja című novellát, amibe egy kicsit betekintést nyerhetünk a pasi fejébe, ez nagyon tetszett.
Eredeti értékelésem:
Először is megemlíteném, hogy nagyon tetszik a borító! Így, hogy befejeztem a könyvet, azt kell mondjam, nagyon illik hozzá. Jó választás volt! 
Már korábban is szemezgettem a könyvvel, de csak most jutottam odáig, hogy elolvassam. ÉS nagyon tetszett. A könyv második felét csak úgy a faltam, az utolsó fejezeteknél pedig nem is tudtam letenni a könyvet.
Forrás: Baráth Viktória (Facebook)

Ana
-t elrabolták, és egy jó ideig egy koszos pincében tartották fogva. Az elején nem kedveltem. Kényelmes életet élt, amolyan kirakat feleség/menyasszony volt. De a pincében töltött idő alatt megváltozott. Megtalálta önmagát, az igazi énjét. Jó volt olvasni, ahogy talpra áll, és alkalmazkodott az új helyzetéhez. Kiderült, hogy nem is olyan agyatlan nő, mint amilyennek számomra az elején tűnt...

Csak magadra számíthatsz, senki másra, ha túl akarsz élni.
Ryan, Ana fogva tartója. Látszólag érzéketlen, rideg pasi, egy bűnöző, drogkereskedő. De mindemellett, okos és persze nagyon de nagyon szexi. Igazán élveztem arról olvasni, hogyan nyílik meg Anának. Maradt önmaga, de mégis megnyílt előtte, beengedte őt a szívébe. 
Nem azt akarom, hogy jófiú legyél, hanem azt, hogy csakis az én rosszfiúm maradj.
Nagyon jó volt a történet, nem egy habos-babos szerelmi sztori. Tetszettek a szereplők is, főleg Ryan, és az hogy hű volt önmagához. Nem változott meg Ana érzelmei miatt, maradt az a kemény bűnöző, aki volt. De mégis éreztem, hogy szereti Anat.Ez nagyon tetszett! 
Különös. A szép dolgok a sötétségben is megmutatják magukat, és fényt hoznak az életünkbe.
Pikáns részekkel fűszerezett, izgalmakkal teli szorit kaptunk.  A vége pedig nekem nagyon tetszett! Ajánlom! Biztos fogok még olvasni az írónőtől!

⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések