A ​Slice of Love by Teagan Hunter


Blurb:

Jonas Schwartz isn’t just good at playing football.
He’s also good at playing hearts, and four years ago, he played mine like it was the easiest game of his life.

Brokenhearted, I ran off to art school, swearing to forget about my one-off secret weekend with the star quarterback.

I’d heard whispers about his injury, but I never expected Jonas to return to our hometown to rehab his knee, and I certainly never thought he’d show up on the other side of my door with a pizza in hand.

He looks good. Better than before.

Whatever—I’m over him. I’ve completely moved on.

I just wish my heart would get the memo…



My Review:

Finally a good book! I loved it! I devoured it in record time. It was what I needed now, a funny love a story, a perfect romcom.

The story was written in alternate point of views, which was 5*

I loved Jonas, he was a hot jock who fell for the nerdy girl.  I loved to read Jonas' pov. He wasn't just a hot, popular guy, he was a sweet, caring, a funny guy too and I fell for him. 

Frankie was a nerdy girl with strict parents. His father was the pastor and her mother was the principal. She didn't have an easy childhood, she was alone.

I liked Frankie and Jonas when they were only a teenagers but I really loved to read the chapters about the present. They were lovable, both Frankie and Jonas. I enjoyed their funny conversations but there were a few hot scenes too. 

I absolutely loved Frankie's best friend. He was soo funny and I loved his relationship with Frankie. 

Oh and don't forget about Jonas' parents, they were amazing!!! 

I was laughing a lot while I was reading the book and this was why I loved this book so much! It was perfect for me! Top recommendation! 5*

⭐⭐⭐⭐⭐


Véleményem:

Végre egy jó könyv! Imádtam! Rekord idő alatt elolvastam. Pont erre volt szükségem, egy vicces romantikus sztorira. Tökéletes romcom.

A történet kettős nézőpontból íródott, amire természetesen 5 csillagot adok.

Jonas belopta magát a szívembe, egy nagyon jóképű focista, aki beleszeretett a stréber jókislányba. Nagyon élveztem Jonas nézőpontját. Rájöttem, hogy nem csak egy népszerű, szexi srác, hanem egy édes, kedves és vicces pasi, és megszerettem.

Frankie egy stréber csaj, szigorú szülőkkel. Apja a pap, anyja az iskolaigazgató, így nem volt egyszerű gyerekkora, többnyire magányos volt.

Kedveltem Frankiet és Jonast azokban a fejezetekben, amikor még csak tinédzserek voltak, de a jelenben játszódó események voltak azok, amik igazán tetszettek. 

Szeretnivaló szereplőket alkotott az írónő és itt gondolok én mind Frankie, mind Jonas karakterére. Nagyon élveztem a vicces párbeszédeiket, de nagyon jók voltak a forróbb jelenetek is.

Abszolút odavoltam Frankie legjobb barátjáért, nagyon vicces volt és imádtam Frankie-vel való kapcsolatát.

Ó, és ne felejtkezzünk meg Jonas szüleiről! Fantasztikusak voltak!!

Nagyon, de tényleg nagyon sokat nevettem miközben olvastam a könyvet. Pont ezért jött be most ennyire nekem, pont erre vágytam! Tökéletes volt számomra. Nagyon ajánlom! 5*

⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések