Teagan Hunter: Let's Get Textual-Légy merész!


 Fülszöveg:

Egy téves számból többnyire nem is lesz több, pillanatok alatt elfelejted. Nem kezdesz az illetővel se csetelni, se flörtölni. Nem ő az első gondolatod ébredéskor, vagy az utolsó elalvás előtt… És tutira nem beszéled rá, hogy vegyen egy kiskecskét.
Mert az fura lenne.
Zach Hastings és én fülig merülünk a téves hívását követő mizériába, és nem követjük a szabályokat.
Én nem keresek szerelmet, Zach pedig egyértelműen mellétárcsázott, de…
…talán mégis célba talált a szívemben.

Véleményem:
Ez a könyv hatalmas! Igazából semmi komoly dolog nincs benne,  nincsenek benne mély gondolatok, nem kattog az agyad folyton a sztorin, szimplán szórakoztat. És ez most nekem nagyon kellett! A mai bezárt (és igen, fogalmazzunk úgy, hogy gyerekekkel 24 órában összezárt 😁 ) világban, kellenek az ilyen történetek. 
Egyébként a könyvet a borítója miatt vettem meg (igen, én szoktam ilyen elvetemült lenni), mondjuk azt, hogy tetszett a színvilága 😜. Az írónőtől ez az első könyvem, de ha egy kicsit fel akarok vidulni, mostmár tudom kinek a könyveit keressem!
Egy nagyon egyszerű, bugyuta, vicces romantikus történetet kaptam, amit szuper volt esténként kézbe venni, miután a gyerekeket lefektettem. 
A szereplőket nem lehet nem szeretni. Zach egyből belopta magát a szívembe, de szimpi volt Delia is.
Az egész történet egy téves üzenetváltással kezdődött... Aztán folytatódott a csetelés, majd a találka. A két főszereplő együtt is imádnivaló. Nagyon élveztem az üzeneteiket, a viccelődéseiket. Zach családja pedig oltári volt! Imádtam őket!
Egy kis kavar azért került a sztoriba, hogy felcsigázza a kedélyeket, ez kellett is a könyvbe. 
A történetet nagyon gyorsan elolvastam, mert tényleg nagyon élveztem. Sokszor csalt mosolyt az arcomra. 
Aki egy szuper romantikus komédiát akar olvasni, annak ajánlom a könyvet! Tetszett! 4.5*
⭐⭐⭐⭐⭐☆

My Review:
This book was amazing! This wasn't a drama, the book didn't have deep thoughts. It was just simply amusing. And I needed this book right now. In this locked up world (and yes, say it locked up with kids for 24 hours/day 😁) we need  these kind of funny stories. 
Honestly I bought this book because of it's cover (yes, I do this sometimes), let's say I loved it's colours 😜. Teagan Hunter was a new author for me but now I know who's books I need to read when I want to read a good comedy.
It's a simple, funny romantic story which was a perfect read for me after I put the kids to bed az night.
I loved the characters, they were amazing. I fell for Zach from the beginning, but I loved Delia too.
Everything started with a wrong message to Delia...after it, they continued texting and later they met. I loved to read their messages and I loved how they were joking with each other. They were lovable together. And I absolutely loved Zach's family, they were hilarious!
There was a little complication but the story needed it.
I finished the story quickly because I really enjoyed reading it. I was smiling a lot while I was reading it.
I recommend this book to those who want to read a good romantic comedy. I loved it! 4.5*
⭐⭐⭐⭐☆

0 Megjegyzések