L. J. Shen: Kiss Thief- A csóktolvaj


Fülszöveg:

Egy csók, két férfi és én
Azt mondják, az első csókot ki kell érdemelni. Az enyémet egy álarcosbálban lopta el egy ördögi személy, a chicagói éj leple alatt.
Azt mondják, az esküvői fogadalom szent és sérthetetlen. Én már azelőtt megszegtem, hogy kifelé menet átléptem volna a templom küszöbét.
Azt mondják, a szívedet csak egy férfinak adhatod oda. Az enyémet kettészakította két rivális, akik az utolsó percig harcolnak érte.
Elígérkeztem Angelo Bandininek, aki Chicago egyik legbefolyásosabb családjának örököse. Majd Wolfe Keaton szenátor arra kényszerített, hogy megszegjem Angelónak tett ígéretem. Apám titkainak ismerőjeként a kezében tartja a sorsomat, így nem volt más választásom, mint feleségül menni hozzá.
Azt mondják, hogy minden igaz szerelmi történet boldog véget ér.
Én, Francesca Rossi, azon vettem észre magam, hogy újraírom a saját történetemet, egészen az utolsó fejezetig.
Egy csók.
Két férfi.
Három élet, teljesen összefonódva.
És nekem el kell döntenem, hogy a két férfi közül melyik az igazi.

Véleményem:

Szeretem L. J. Shen könyveit, ezt a könyvét már nagyon régóta olvasni akartam, de nem jutott rá időm. Most, hogy magyarul is megjelent, gondoltam megveszem. És milyen jól tettem! Nagyon tetszett! Le se tudtam tenni, három éjszaka alatt elolvastam, minden este éjfél után feküdtem le. Ami nálam nagy szó, mostanában ennyire nem szippantott be egy történet sem.

Már a fülszöveg megvett magának. Francesca 19 éves lány, amerikai-olasz családból származik, apja maffiavezér. Szokásuk, hogy megrendezik a gyerekek házasságát, csak a "maffiacsalád" tagjai közül kerülhetett ki a jövendőbeli. Így volt ez Francesca esetében is, vőlegényjelöltje Angelo, ami nem is volt probléma, hiszen már gyerekkoruk óta szerették egymást. Úgy tervezték összehásodnak, sok gyerekük lesz és boldogan élnek, míg meg nem halnak. Igen ám, de ekkor jött a nagy probléma. Apja eladta Francescát egy nála 10 évvel idősebb szenátornak, Wolfe Keaton-nak és egy hónapon belül a felesége lett.

Francesca nem volt buta lány, de a családjában meg volt a nők helye és feladata, így nem mehetett egyetemre, nem dolgozhatott. Bár ezt utálta, de nem mert szembeszegülni apjával, mert akkor utcára került volna. Igazából kedveltem Francescát. Jó volt olvasni a nézőpontját, mert így láthattuk, hogy több ő egy elkényeztetett úri lánynál.

Wolfe egy rejtélyes, nagy tekintélyű, nagyon jóképű és okos pasi volt, egy szenátor. Ugyanakkor igazán összetett karakter, ami egyből megfogott benne, érdekessé tette a sztorit. És, ahogy elkezdett változni... a rideg férfi apránként elkezdett törődni kis feleségével... és így fokozatosan belopta magát az olvasó szívébe.

Nagyon tetszett, hogy a történet kettős nézőpontból íródott. 

Jól esett olvasni arról, hogy a szereplők  hogyan változnak, és nyílnak meg egymásnak. Pozitív hatással voltak egymásra, és olyan jó volt látni, hogyan bontakozik ki szépen, lassan a kettejük kapcsolata.

Persze mindketten követtek el hibákat, de pont ettől lesz jó a történet, mert senki sem tökéletes, mindenki követ el hibákat.

A cselekmény nagyon izgalmas volt, teljesen magával ragadott. Gondoljatok bele adott egy szűz fiatal lány, akit házasságra kényszerítenek egy idősebb, nagy hatalmú férfival, így el kell hagynia gyerekkori szerelmét, akiről mindig is álmodozott.... Szerintem ütős lett a sztori! 5*

⭐⭐⭐⭐⭐

My Review

I love L. J. Shen's books. Kiss Thief was on my reading list for ages. I loved it, I couldn't put it down. I finished it in 3 days (or nights). 

After I read the blurb I knew I needed this book. Francesca was a 19 year-old girl, from an american-italian family. Her father was a mafia leader. They usually arrange the kids marriage, they always choose someone from the "family". Francesca's choosen fiance was Angelo. But it was okay because they loved each other for a long time. They grew up together. They dreamed about love, a good marriage, kids... but something (or someone) came up... Senator Wolfe Keaton. Fancesca's father sold her to the ten years older senator and they get married a month later.

Francesca wasn't a stupid little girl, but in her family every woman had her place. They had to be a perfect wife, mother but they couldn't study in university, and couldn't work. Francesca wanted to study and work, but she new she wouldn't have anything if she decided otherwise. Honestly I liked her. Reading her thoughts I could see that she was more than a spoiled young woman.

Wolfe was a myterious, respectable, handsom, smart man, a senator. He was a really complex character which made him and the story interesting. I loved how he changed, the cold man slowly opened up to Francesca and started to care about her.

I really loved that the story was written in dual point of views.

They had positive effect on each other, and I really enjoyed reading how their relationship developed slowly.

They both made mistakes but it made the story more real because nobody is perfect, they wasn't perfect either.

The plot was exciting, completely captivated me. A virgin young girl who was forced to marry an older man, and had to leave the love of her life.. The story was really good! 5*

0 Megjegyzések