John Marrs: The One-A tökéletes pár


Fülszöveg:

Meddig ​mennél el, hogy megtaláld az igazit?
Nem kell hozzá más, csak egy egyszerű DNS-teszt. Gyorsan mintát vesz az ember, és már össze is párosítják a DNS-párjával – azzal, aki genetikailag neki rendeltetett.
Ezt ígéri egy DNSPárod nevű alkalmazás. Egy évtizeddel ezelőtt egy nagyvállalat bejelentette, hogy megtalálták azt a gént, ami párosítja az embereket a lelki társukkal. Azóta világszerte emberek milliói találták meg a DNS-párjukat. Azonban ennek a felfedezésnek megvannak az árnyoldalai: a teszteredmények miatt számtalan párkapcsolat bomlott fel, és a feje tetejére állították a klasszikus értelemben vett románcot, randevúzást és szerelemet. Öt nagyon különböző ember kap értesítés arról, hogy megtalálták a DNS-párjukat. Mindegyikük hamarosan találkozni fog az igaz szerelmével. De nem mindenki fog „boldogan élni, amíg meg nem hal.” Mert még a lelki társaknak is vannak titkaik. És némelyik bizony sokkolóbb, mint azt bárki sejtené…
Ez a lebilincselő regény bemutatja, hogy még a legtökéletesebb felfedezéseknek is lehetnek súlyos következményei.

Véleményem: 

Hol is kezdjem. Talán azzal kezdeném, hogy ezt a könyvet nyertem, és ha könyvesboltban jártam volna, biztos nem jött volna velem haza. Mikor láttam, hogy a Netflix sorozat készült belőle, elhatároztam, hogy leveszem a polcról és elolvasom, mielőtt nekiállok a sorozatnak. És milyen jól tettem!

A könyv valami fantasztikus volt! Mondom, vagyis írom ezt úgy, hogy nem az én műfajom. Inkább romantikus, erotikus-romantikus történeteket szoktam olvasni. (De lehet változok és több ilyen thrillert kellene a kezembe vennem.)

Először megijedtem mikor láttam, hogy milyen sok cselekményszálon fut a történet. Minden pár egyben azonos: megtalálták DNS párjukat, akibe bele tudnak szeretni, akár egy perc alatt. Minden páros esete más. Spoiler nélkül nehéz lenne írni róluk, így csak annyit mondok, hogy volt amelyik kapcsolat érzelmesebb volt, volt ami érdekes és volt egy (ami a kedvencem volt) nagyon izgalmas. A főszereplőnk, azaz a TökéletesPár feltalálójának élete pedig tele volt fordulatokkal, vagyis egy nagy fordulat volt esetében, amire őszintén szólva nem számítottam.

A könyv felépítése nagyon érdekes volt, ugyanis rettentő rövid fejezetekből állt, persze a fejezetek mindig úgy értek véget, hogy ne tudd letenni a könyvet.

Összességében nekem nagyon tetszett a könyv, mert izgalmas volt, fenntartotta végig az érdeklődésemet. A lezárás is tökéletes volt számomra, semmi negatívumot nem tudok mondani a könyvről. Ajánlom, ha egy jó kis pszichothrillert akarsz olvasni! Abszolút nem bántam meg, hogy elolvastam! Sőt, örülök, hogy nem hagytam ki! 5*

⭐⭐⭐⭐⭐

(Viszont a Netflix sorozat felejtős. Igaz csak az első részt néztem meg, de semmi de tényleg semmi köze a könyvhöz. Konkrétan csak az alap, a DNS párok létezése, ami azonos a könyvben és sorozatban. A főszereplőnek is teljesen már sztorija van és egyetlen ismerős szereplő sem jelent meg a soriban. INKÁBB A KÖNYVET OLVASSÁTOK! Most 100%-ban igaz a mondás, hogy a könyv jobb!)

0 Megjegyzések