VI KEELAND: The Naked Truth - A megbízó

Fülszöveg:
Csak egy tipikus hétfő volt.
Egészen addig, míg a nagyfőnök rám nem bízta egy reménybeli új ügyfél becserkészését.

Kétévnyi bizonytalanság után a munkahelyemen egy csúnya baklövésem miatt ez a lehetőség, hogy bizonyítsak a senior partnereknek, minden, amire szükségem volt.
Vagy legalábbis azt hittem…
Aztán besétáltam a tárgyalóba és beleütköztem a férfiba, akit meg kellett volna győznöm az együttműködésről.
A kávém kilöttyent, a papírjaim szanaszét szóródtak a földön, én meg majdnem elvesztettem az egyensúlyom.
És mindez a napom jobbik része volt.
Mert ez a nagyszerű férfi, aki leguggolt hozzám, miközben úgy nézett rám, mintha élve fel akarna falni, nem más volt, mint az exem, Gray Westbrook.
A férfi, aki után még csak mostanában kezdtem továbblépni.
A férfi, akit a szívem megvetett, miközben a testemnek egészen más ötletei támadtak.
A férfi, aki épp annyira karizmatikus és magabiztos, amennyire szexi.
Valahogy mégis sikerült megtartanom a prezentációmat, miközben igyekeztem figyelmen kívül hagyni az átható pillantását.
Bár azokat a mocskos dolgokat, amiket a fülembe súgott az előadásom után, képtelenség volt figyelmen kívül hagyni.
De az ki van zárva, hogy adjak neki még egy esélyt, pláne most, hogy az ügyfelünk lett. Vagy nem?

Véleményem:
Nagyon jó könyv! 5 csillagos! Nem csalódtam ezúttal sem az írónőben. Tök egyedi sztorit alkotott. 
... ha az ember egyszer találkozik az igaz szerelemmel, akkor utána minden más csak megalkuvásnak fog tűnni.
Igazából az elején csak olvastam és gondolkoztam közben, hogy jó, nagyon cukik a szereplők, tetszik a cselekmény, de nagyon az elején vagyunk... mi lesz még? És bumm! Jött a nagy fordulat/bonyodalom. Imádtam!
… ha az ember megtalálja az igaz szerelmet, akkor nem tudja utána lecserélni másra, hiszen az egész szívét odaadja neki
A szereplőket szerettem. Layla egy talpraesett jogász, aki nagyon sokat dolgozik egy jól menő cégnél. Új ügyfelet kap, aki nem más, mint régi szerelme, aki vissza akarja őt kapni. Persze először próbál ellenállni, de hiába, nagyon erős köztük a kémia.
Hosszú idő, mire kiépül a bizalom két ember között, de két perc is elég, hogy leromboljuk.
Gray karakterébe beleszerettem. Édes volt, okos és a múltja nagyon érdekes. Kiváncsivá tett, hogy hogyan jutott oda, ahol most tart. Szerettem arról olvasni, hogyan próbálja visszacsábítani Laylát. 
Hiszen nincs vége annak, ami köztünk van, csak most kezdődik igazán. Mert ami köztünk volt, igazi volt. És az igazi dolgok nem tűnnek csak el úgy, függetlenül attól, hogy mennyire szeretnéd, ha így lenne.
A könyv második felében pedig igazán belopta magát a szívembe. Hogy miért, azt nem akarom elárulni, mert nem akarok spoilerezni.
Nagyon tetszett a cselekmény, a könyv már a legelején olvastatta magát, ugyanis a főszereplők elég szokatlan körülmények között ismerkedtek meg, amit szintén nem árulok el. 
Szerintem sokféleképen lehet szeretni az embereket. De ha igazán szeretsz valakit, ahogy egy férfi szeret egy nőt, akkor képtelenség még egy nőt ugyanúgy szeretni.
A könyvet nehezen tudtam letenni, nagyon hamar elolvastam. Őszintén szólva egy kicsit hiányoznak is a szereplők, olvastam volna még róluk. :) 
Azt mondtam, hogy te vagy az életem szivárványa. Elűzted a felhőket, hogy ne essen az eső.
Ajánlom a könyvet, főleg Vi Keeland rajongóknak!
Azért azt megjegyezném, hogy ez a borító nem igazán nyerte el a tetszésem. Ha nem Vi Keelandről lenne szó, tuti nem vettem volna le a boltban a polcról.
⭐⭐⭐⭐⭐

Blurb:

It was just a typical Monday.
Until the big boss asked me to make the pitch for a prospective new client.
After two years on shaky ground at work because of my screw up, an opportunity to impress the senior partners was just what I needed.
Or so I thought…
Until I walked into the conference room and collided with the man I was supposed to pitch.
My coffee spilled, my files tumbled to the ground, and I almost lost my balance.
And that was the good part of my day.
Because the gorgeous man crouched down and looking at me like he wanted to eat me alive, was none other than my ex, Gray Westbrook.
A man who I’d only just begun to move on from.
A man who my heart despised—yet my body obviously still had other ideas about.
A man who was as charismatic and confident as he was sexy.
Somehow, I managed to make it through my presentation ignoring his intense stare.
Although it was impossible to ignore all the dirty things he whispered into my ear right after I was done.
But there was no way I was giving him another chance, especially now that he was a client

…was there?


My Review:
Perfect book! 5* Vi Keeland didn't disappoint me. She created a unique story again.
First, while I was reading the story I was thinking that I loved the plot, the characters were sweet and lovable but we was in the beginning of the story...what will happen? And I didn't have to wait long, the author created a really exciting plot twist.
I loved the characters. Layla is a smart lawyer, who works a lot at her firm. She got a new client, who is actually her ex-boyfriend who wants her back. First she wants distance but their chemistry is so strong she can't resist Gray.
I fell in love with Gray. He is sweet, smart and his past is so exciting, it made me curious. I loved to read about how he wanted to seduce Layla, how he wanted to convince her to start over. In the second part of the book I loved him more, but I won't tell you why because no spoilers!
I loved the plot, the style, it was easy to read. I enjoyed reading it from be first chapter because their relationship started in a really strange way. But I won't spoil the story! ;)
It was a quick read, I couldn't put it down. Honestly I miss the characters, I'd love to read more about them. :)
I recommend this book to every Vi Keeland fan.
And finally I have to tell you, I love the original cover more.
⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések