Vi Keeland: Sex, not Love - Csak szex

Fülszöveg:
A kapcsolatom Hunter Deluciával visszafelé kezdődött.
Egy esküvőn találkoztunk – ő a vőlegény oldalán ült, én a menyasszonyén. Az éjszaka alatti lopott pillantások után vitathatatlan volt a kölcsönös és erős vonzalom.
Én elkaptam a csokrot, ő elkapta a harisnyakötőt. Hunter szorosan ölelt, mialatt táncoltunk, és azt javasolta, fedezzük fel jobban ezt a vibrálást, ami köztünk van. A nyers és mocskos szavaitól visszavonulót kellett volna fújnom, de valami megmagyarázhatatlan okból épp az ellenkezőjét tettem.
Végül a hotelszobájában kötöttünk ki. Másnap reggel pedig már indultam is vissza New Yorkba, Huntert egy téves telefonszámmal hagyva Kaliforniában.
Gyakran gondoltam rá, de a legutóbbi kapcsolatom után megfogadtam, hogy nem kezdek többé jóképű, pimasz és bűnösen elkápráztató fickókkal. Egy évvel később újra összefutottam Hunterrel, amikor a barátainknak gyereke született. A vonzalmunk egymás iránt semmit sem csökkent. Egy hurrikánként érkező kábulat után követelt egy valós telefonszámot. Úgyhogy megadtam neki anyukámét – ő tutira elijeszt minden férfit a közelemből az örökös gyerek- és esküvőtémájával –, aztán hazarepültem.
Azt gondoltam, ez vicces, egészen addig, míg a következő héten be nem állított anyukámhoz vasárnapi vacsorára. Ez az őrült, elképesztő fickó megnyerte magának anyámat, és szerzett egy nyolchetes megbízást a városomban. Azt javasolta, töltsük ezt az időt azzal, hogy kizökkentjük egymást a mókuskerékből.
Nyolchétnyi észveszejtő szex kötelezettségek nélkül. Mit veszíthettem?

Semmit, azt gondoltam.
Ez csak szex, nem szerelem.
De ismerjük a mondást: ember tervez, Isten végez.

Vi Keeland a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője. Köteteit tizenkét nyelvre fordították már le, több millió példányban keltek el világszerte, és kilencvennél is több toplistán szerepeltek.

Véleményem:
Először is meg kell jegyeznem, hogy talán ez az első olyan Vi Keeland könyv, aminek a magyar borítója jobban tetszik, mint az eredeti. Még ha nem is ismertem volna az írót, ezt  a könyvet valószínűleg levettem volna a bolt polcáról a borítója miatt.
Ha az ember túl sok időt tölt azzal, hogy a múltba néz, hogy meglássa, mit csinált rosszul, elmulasztja megélni a jelent.
Ami  a könyvet illetei: nagyon jó volt! Már régóta el akartam olvasni, és most nem értem miért vártam eddig. Nagyon jó kikapcsolódás, egy szuper rom-com, ami olvastatja magát. Amit igazán szerettem a könyvben, hogy azért nem egy egyszerű romantikus komédiát kaptunk, hanem azért felmerült benne egy-két komolyabb téma. Lehet ezért is fogott meg annyira ez a sztori, mert nem volt annyira könnyed, mint amire számítottam, de a plusz miatt, amit az írónő beleszőtt sokkal jobb lett.
Az idő elrepül, ha élvezed az életet, ha nem. A választás a tiéd.
Natalia és Hunter egy esküvőn találkoztak. Hunter persze egyből fel akarta szedni Nataliát. Igazság szerint én már ekkor megszerettem, mert nagyon szexi és aranyos volt a csábító dumájával. Imádtam a dumáját. Sokszor mosolyra húzódott a szám.
A történet alapvetően Natalia nézőpontjából íródott, de ami nagyon nagyon tetszett, az az, hogy azért kaptunk néhány fejezetet Hunter szemszögéből is. 
Az ember nem erőszakolhatja ki a kémiát, mint ahogy a létét sem tagadhatja. Bár a vonzalom nem minden. Összehozza az embereket, de arról nem gondoskodik, hogy aztán össze is tartsa őket. A bizalom, a tisztelet és az összeférhetőség tartja együtt a párokat.
Nataliának nem volt fenékig tejfel az élete. Elvált, ex-férje börtönben, ráadásul egyedül neveli exe tinédzser lányát. Nem csoda, hogy nem akar komoly kapcsolatot. Ez volt az egyik plusz, ami tetszett a könyvben: Nat és Izzy viszonya. Nem lehet egyszerű egyedül nevelni exed lányát, főleg ha az lázadó korban van. Tetszett Nat karaktere, szerintem nagyon jó anya volt.
A bizalom törékeny dolog. Ha eltörik és apró szilánkokra hullik, hiába ragasztja össze az ember, mindig látszani fognak a repedések. Soha nem lesz már olyan erős, mint előtte.
Hunter nagy nőcsábász hírében áll, de alapvetően már a legelején látszik, hogy rendes srác. A múltjában történt valami, ami miatt nem akar elköteleződni. Gyakorlatilag mindketten ugyanazt akarják, szexet, kötöttségek nélkül. Viszont nem esnek egyből egymásnak, ami számomra pozitív volt a történetben. Ahogy az írónőtől már megszokhattuk, kaptunk néhány igen szexi, forró jelenetet. 
Persze Hunter több volt, mint egy sikeres, csajozós pasi. Ahogy az ő szemszögét olvastam, és egyre jobban megismertem, egyre szimpatikusabb lett, és persze mivel lassan csepegtette az írónő a múlttal kapcsolatos infókat alig tudtam letenni a könyvet. Itt kaptam meg azt  a pluszt, ami miatt a könyv (és Hunter) belopta magát a szívembe. 
(…) az élet nem a hírekről szól, hanem a legelső emberről, akinek el akarjuk mondani a híreinket.
Összességében nagyon tetszett, aki egy jó kis vicces, romantikus sztorit akar olvasni, annak ajánlom! 5*
⭐⭐⭐⭐⭐
Voltam olyan szerencsés, hogy még októberben el tudtam menni az Álomgyár kiadó által szervezett Vi Keeland dedikálásra, így ezt a könyvet is dedikáltattam az írónővel. 


Blurb:

My relationship with Hunter Delucia started backwards.

We met at a wedding—him sitting on the groom’s side, me sitting on the bride’s. Stealing glances at each other throughout the night, there was no denying an intense, mutual attraction.
I caught the bouquet; he caught the garter. Hunter held me tightly while we danced and suggested we explore the chemistry sparking between us. His blunt, dirty mouth should’ve turned me off. But for some crazy reason, it had the opposite effect on me.
We ended up back in my hotel room. The next morning, I headed home to New York leaving him behind in California with the wrong number.
I thought about him often, but after my last relationship, I’d sworn off of charming, cocky, gorgeous-as-sin men. A year later, Hunter and I met again at the birth of our friends’ baby. Our attraction hadn't dulled one bit. After a whirlwind trip, he demanded a real phone number this time. So I left him with my mother’s—she could scare away any man with her talks of babies and marriage—and flew back home.
I’d thought it was funny, until the following week when he rang the bell at Mom’s house for Sunday night dinner. The crazy, gorgeous man had won over my mother and taken an eight-week assignment in my city. He proposed we spend that time screwing each other out of our systems.
Eight weeks of mind-blowing sex with no strings attached? What did I have to lose?
Nothing, I thought.
It’s just sex, not love.
But you know what they say about the best laid plans…


My Review:
This book was so good! I wanted to read this book for a long time. I don't know why I was waiting??? A perfect relaxation, an amazing rom-com which you can't put down.
What I really loved about this book that this wasn't just good rom-com but there were a few heavy topic in it. Maybe this was the reason why I loved this book, because I expected a more light-hearted story, but with some serious topics the author made this book more interesting, more amazing.
Natalia and Hunter met on a wedding. Hunter started hitting on her. I fell for him because he was soooo hot and a real seducer. I loved his pick up lines. I was smiling a lot while I was reading the story.
The story was written in Natalia's POV, but what I loved that we could read some chapters in Hunter's point of view.
Natalia's life was far from perfect. She divorced and her ex-husband was ain prison furthermore her ex's teenager daughter lived with her. She didn't want a serious relationship and I couldn't blame her. This was the bonus what I really liked about the story: Nat and Izzy's realationship. It couldn't be easy to foster a teenager kid who revolted a lot. I really liked Net's character because she was a good stepmother.
Hunter was a seducer but he was a good guy too. Something happened with the guy when he was younger and because of this he didn't want a serious relationship either. so they wanted the same thing: just sex. But they relationship started slowly and it was good for the story. And Vi wrote some really sexy, hot scenes. 
So Hunter was more than a sexy, womanizer guy. The more I read about him, the more I became fond of him. We became to know about the past so so slowly I couldn't put the book down, it made me so curious. 
Soooo this book gets 5* from me, I recommend this book to those who want to read a really good funny and hot love story.
⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések