Colleen Hoover gyűjteményem

Sziasztok!
Szerintem sokan tudjátok már, hogy Colleen Hoover Magyarországra látogat. FB posztjában már említette is, hogy úton van európai dedikáló körútjára. Nálunk 2019. november 15-én 13 órától dedikál a Nyugati téri Alexandrában. Én tuti ott leszek! Nagyon szeretem a könyveit és örülök, hogy  itthon is folyamatosan adják ki műveit. 
Ha jól számoltam, jelenleg itthon 14 könyve jelent meg. Ezeket a könyveket megvásárolhatjátok a Könyvmolyképző weboldalán, a következő linken: http://konyvmolykepzo.hu/cimke/colleen-hoover
A kedvenc könyvem az írónőtől az itthon is megjelent IT ENDS WITH US- Velünk véget ér, melyről értékelést ITT olvashattok. 
A másik nagy kedvencem a MAYBE SOMEDAY-Egy nap talán.  Értékelésért katt IDE .
Ezt a két könyvet nagyon-nagyon ajánlom! 
Annó 2017-ben szert tettem két dedikált bookplate-re, nem is volt kérdés, hogy melyik könyvekbe ragasszam be őket! 😍

A gyűjteményemről azért annyit még elárulok, hogy a CONFESS -Vallomás című könyv angol kiadása csücsül a polcomon (értékelést ITT olvashattok), ennek a könyvnek a különlegessége, hogy a könyv illusztrált, ezért is választottam ezt a kiadást. Nagyon szép:


Persze 2017 óta szereztem be még egy-két Colleen Hoover kötetet, némelyik esetben nem tudtam megvárni a magyar megjelenést és már angolul megrendeltem. 


Magyar nyelvű Colleen Hoover könyveim

Angol nyelvű Colleen Hoover könyveim
Sőt van olyan könyvem, ami nemcsak magyarul, hanem angolul is a polcomat színesíti:



Jelenleg 14 CoHo könyvem van, és ha minden igaz a dedikálásig még megérkezik a már előrendelt November 9. is. Ezt  a könyvet is olvastam már, öt csillagos értékelésemet IDE kattintva olvashatod.

A magyarul megjelent könyvei közül egyedül a Too Late- Túl késő című könyvet nem olvastam, az értékelések alapján eléggé eltér az eddigi CoHo stílustól, így nem mertem még nekiállni.

A dedikálásról annyit tudni kell, hogy csak 3 könyvet lehet dedikáltatni. És hogy én melyik könyveket viszem? Mindenképpen nálam lesz a Velünk véget ér című kötet, mert az a legnagyobb kedvencem, az angol kiadású Confess-Vallomást is viszem, és ha megérkezne az előrendelésem, akkor a November 9 című könyvet süllyeszteném még a táskámba. Ha az utóbbi valamilyen oknál fogva nem futna be a dedikálásig, akkor az All your perfects című könyvet fogom magammal vinni. Egyébként ajánlom ezt a könyvet is angolul tudó CoHo rajongóknak, és remélem a Könyvmolyképző elhozza majd nekünk magyarul is. Erről a könyvről értékelésemet itt olvashatod: https://bit.ly/2JU1RnT




0 Megjegyzések