Penelope Ward & Vi Keeland: Szívtipró pilóta

Fülszöveg:
Pénz ​vagy szerelem? Melyiket válasszuk?
Az olvasó fejben talán azonnal megválaszolja a kérdést, gondolván: ez pofonegyszerű.
Számomra viszont nem az. Említettem, hogy egy csomó pénzről van szó? Rengeteg pénzről!
El kell utaznom valahová, hogy ezt átgondoljam. Hirtelen ötlettől vezérelve útnak indultam, de amikor a repülőtér várótermében összefutottam a szexi Carterrel, a dolgok más irányt vettek. Túlfűtött beszélgetésbe elegyedtünk, aztán ő elhúzott. Azt hittem, többé nem találkozunk. A sors azonban másként rendelte.
Meglepetés! Carter veszélyes pasi, és folyton ide-oda repül. Mágnesként vonzottuk egymást, de tudtam, hogy a dolog csak átmeneti lehet. Főleg, amikor meghallottam az előéletéről szóló pletykákat. De rákattantam a pasira, és semmi más nem számított. Tartottam tőle, hogy ebből óriási pofára esés lesz, mert valahogy a lelkem mélyén mégis arra vágytam, hogy én legyek az, aki megzabolázza ezt a szívtipró pilótát.
A legkevesebb, amit elmondhatok, hogy valóban a hetedik mennyországba repített.
De egyszer minden jó dolog véget ér, nem igaz? Csakhogy a mi kalandunk olyan véget ért, amire egyáltalán nem számítottam.

Véleményem:
Szeretem Vi Keeland könyveit, valamelyiket jobban, valamelyiket kevésbé, de tetszik a stílusa, jó sztorikat ír. Szeretem a Penelope Ward írónővel közösen írt könyveit is, kedvencem a Nagyképű öltönyös. Ezek után bevallom: a Szívtipró pilóta nem lett kedvenc. Hogy mi hiányzott belőle? Nem tudom... Valahogy nem kötött le. 
A szereplők számomra semlegesek maradtak, nem lettem szerelmes, nem lettem oda egyikért sem, de nem is volt igazán nagy problémám velük. 
Kendall egy elkényeztetett, gazdag családból származó csaj, aki újragondolná életét, ezért utazgat egy kicsit. Ekkor ismerkedik meg Carterrel, aki egy szexi pilóta. Hogy őszinte legyek annyira nem éreztem idegesítőnek Kendallt, láthatjuk a történetben sokat változik a felfogása, de valahogy nagy hatást nem gyakorolt rám. Olyan szürke, semleges  szereplőnek mondanám. 
Carter karaktere egy humoros, jószívű, szexi pilóta akart lenni, de sajnos belőlem nem váltotta ki  a kívánt hatást. Nem estem hasra tőle. 
A sztori egyébként nem volt rossz, de számomra ez csak egy egyszer olvasós kategória. 4*
⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések