Anne L. Geen: Eltitkolt múlt

Fülszöveg:
Megszelídülhet ​egy vérbeli szívtipró?
„Alexander Cross vagyok, egy veszedelmes és vakmerő csábító, a határtalan gyönyörök legfőbb rajongója. Az erotikus hódításaimat hobbinak tekintem, a kapcsolataimból kizárok minden lehetséges érzelmi kötődést, életem elsődleges célja újabb és újabb nő meghódítása. Szándékaimat sosem titkoltam, éppen ezért nem is értem, mit esznek rajtam olyan nagyon a nők? Tényleg ennyit jelentene a külső? Az előkelőség? A gazdagság? A szép szavak? A szemtelenség valóban lefegyverző lenne? Vagy talán csak a rossz, a bűn, a gonoszság izgalma csalogatja őket?”
De mi történik, ha egy ilyen férfi beleun az addigi egyhangú, felszínes és érzelemmentes életébe és önmaga elszámoltatása közepette véletlenül elüti azt a nőt, aki életében először másképp tekint rá?

Amikor Alex belenéz szépséges áldozata kék szemeibe, minden megváltozik, függővé válik. Megtapasztalja, milyen szeretni, gondoskodni és szeretve lenni. Idővel ráébred azonban, hogy Lexie nem az a nő, akinek hitte, múltja tele van szenvedéssel, titkokkal és fájdalmas rejtélyekkel, ám addigra már késő: elnyeli őt a mély, őszinte érzelem, amit a lány iránt táplál.

Vajon a múlt sötét titkai engedik a fiatal szerelmeseket új életet kezdeni?

Véleményem:
Értékelésem elején megemlíteném, hogy ez az első könyvem Anne L. Green írónőtől, de tuti nem az utolsó! 
Már régóta meg akartam venni az írónő valamelyik könyvét, mikor ezt a kötetet megláttam a boltban egyből megfogott a borító, nagyon tetszik! 
A céltalanság könnyei sokkal égetőbbek, mint az elérhetetlen célok könnyei, mert ha van cél, ott él a remény is, hogy egyszer valóra váltjuk őket.
Bevallom őszintén, hogy az elején, körülbelül az 50-60. oldalig nem voltam biztos benne, hogy tetszeni fog a sztori, de aztán beindult a történet és rabjává váltam.
Az igazi szerelem véleményem szerint lassan nő, de gyökerei mélyebbre is hatolnak.
Tetszett ez  a krimis szálakkal teleszőtt romantikus tündérmese! Szerettem a karaktereket, annak ellenére, hogy Alex lehet számomra túl tökéletes volt (van egyáltalán ilyen??? 😃). De most pont ez kellett nekem, egy jó útra tért álompasi, aki belehabarodik a szegény egyedülálló anyába. 
Az eszünk figyelmeztet bennünket arra, mit kellene elkerülnünk, de csak a szívünk mondhatja meg, mit kell cselekednünk.
Lexie-t erős jelleme miatt kedveltem meg, a múlt sokmindentől megfosztotta, de képes volt túlélni és tisztességesen nevelni Aident. 
(…) egy kisbaba érkezése mindent megváltoztat kívül-belül egyaránt, és ennek a változásnak ellenállni teljesen hiábavaló.Olyan változásokat hoz magával egy kisbaba születése, olyan takarítást képes végezni a szülők lelkében, személyiségében, mely többet ér száz intenzív önismereti tréningnél is. Megmutatja a határainkat, megismertet lényünk árnyoldalaival, az életnek olyan aspektusát tárja elénk, amiről addig talán fogalmunk sem volt
Rájöttem, bár sok időbe telt, hogy az otthon nem földrész és fizikai hely függvénye, a boldogság és az összetartozás teremti meg az otthon harmóniáját, a melegséget, amitől jó lesz hazatérni.
Alex-Lexie páros a szívembe lopta magát, bár miközben a pikáns jeleneteket olvastam azon gondolkodtam, hogy egy 5-6 éves gyerekkel egy lakásban hogyan tudtak ennyire felszabadultan (olykor egymás nevét kiabálva) szeretkezni... 😂
Mindenkiben él a vágy, hogy megtalálja azt a személyt, akiben maximálisan megbízhat, aki minden rezdülésünket ismeri, és nem csupán elfogad bennünket, de harmonizál is a lelkünkkel. Már tudtam, hogy van minden embernek másik fele, lelki társa,
Tetszett az írónő stílusa, ami pedig a legklasszabb volt és abszolút tetszett a könyvben, az a fejezet elején lévő idézetek! 
Az élet olyan, mint a zongora. A fehér billentyűk jelentik a boldogságot és fekete billentyűk a szomorúságot. De soha ne feledd, hogy a fehér és fekete billentyűk együtt adják nekünk a dallamot!
A szeretetben - mondják az angyalok - titkok nemcsak azért nem léteznek, mert nem mondjátok ki őket, hanem azért sem, mert ha valódi a szeretet, a másik akkor is tud rólatok mindent, ha sohasem mondjátok ki. Ha valóban szerettek valakit, benne jártok, érzitek, amit érez - és tudjátok róla nemcsak azt, amit valaha tett, hanem azt is, amit csak ezután fog elkövetni. ~Müller Péter
Ezután a könyv után olvasni akarom a többi könyvét is, Amy és Matt sztorijára is kíváncsi lettem, és Adam is felkeltette az érdeklődésemet.
Viszont ha jól tudom, az Eltitkolt múlthoz  kapcsolódik 2 novella is, most ezeket kell beszereznem! 😉
Ajánlom a könyvet azoknak, akik még nem olvasták, szerintem  egy igazán jól sikerült, izgalmas és forró jelenetekkel színesített romantikus történet, szerethető karakterekkel. 
⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések