M. ROBINSON: El Diablo

Fülszöveg:
Könyörtelen voltam. 
Féltek tőlem. 
Feláldoztam magamat. Őt. Mindent…
Én magam döntöttem úgy, hogy olyan világban akarok élni, ahol többet érek holtan, mint élve. Rossz ember voltam – sosem állítottam mást magamról. Rengeteg dolgot tettem, amire nem vagyok büszke. Láttam sok mindent, ami belém égett. Fájdalmat okoztam sok embernek, s ezt nem lehet visszacsinálni.
Minden rajtam állt. 
Minden döntés. 
Minden parancs. 
Sosem számított, hogy mi helyes, és mi becstelen. 
Amíg nem találkoztam Vele. 
Addig védelmeztem, amíg a megszállottja lettem. 
De ki fogja őt megmenteni tőlem? 
Magától az ördögtől. 
A sors hozott össze bennünket. A végzetünk közénk állt.
Sötét és kegyetlen, domináns maffiózó érzékeny szerelme egy balerina iránt.
FIGYELMEZTETÉS! 
Brutális történet brutális szavakkal. Csak akkor vidd magaddal, ha bírod!

Véleményem:
Wow! Ez a könyv tetszett! Nagyon is!Ez az első könyvem az írónőtől, de ezek után szeretnék még tőle olvasni! Ha jól emlékszem az ebook olvasómon még található regénye. 😊Szigorúan 18 karikás könyv, tipikus dark romance, szóval azoknak ajánlom, akik szeretik a durvább történeteket.
Ami tetszett, hogy a szereplők életét, már szinte egész fiatalkoruktól nyomon követhetjük. Így jobban érthető például, hogy lett Alejandro Martinez ennyire rideg, nagy hatalommal bíró, arrogáns, gonosz bűnöző.
Apám maga volt az isten egy világban, ami maga volt a pokol.
 Én vagyok a farkas, az, akitől az anyukád el akart tiltani.
Tipikus maffiavezér, de ugyanakkor néha láthatjuk azt, hogy ő is egy érző, sebzett pasi. Az ő karakterektere tette igazán izgalmassá a történetet, főleg mikor olvashattuk gondolatait.
Az ismerős gonosz még mindig jobb, mint az ismeretlen.
Láthattuk Lexit is felnőni, és őt is jobban érthettük, hogy miért volt olyan amilyen.
A démonjaim a mélybe rántottak, egyre ellenállhatatlanabbul rángattak magukkal a föld alá. Élve elégettek, még úgy is, hogy igazából már rég halott voltam belül. Épp ez volt a gond: Lexi újjáélesztett.
Igazából először zavart a két főszereplő közötti korkülönbség, (főleg azért, mert Alejandrot szerettem úgy elképzelni, ahogy a borítón lévő fiatal pasi kinéz 😄) de később a cselekmény erről el is terelte a figyelmemet.
Tetszett, hogy a történet váltott nézőpontból íródott. 
Ami néha zavart, hogy sokszor olyan sokat ugrottunk az időben, néha úgy éreztem a két főhős elpazarolja az életét. 
De ugyanakkor olyan fordulatot tartogatott az írónő a vége felé... A titkok... wow! Alig bírtam letenni a könyvet!
Minden ördögnek szüksége van egy angyalra. És ő volt az én angyalom.
Szóval összességében azt kell mondjam magával ragadott a sztori, olvastatta magát a könyv. 
A borítót imádom, nagyon passzol a könyvhöz! 😍😍😍
Aki szereti a dark romance kategóriát, annak ajánlom az El Diablo-t!  
A saját történetedben voltál csak rosszfiú, Martinez. Az enyémben mindig te voltál a hős.
4.5* (Fél csillagot csak le kellett vonnom a korkülönbség miatt 😉)
⭐⭐⭐⭐✩

Blurb:
I was ruthless. 
I was feared. 
I had sacrificed. Myself. Her. Everything…
Living in a world where I was worth more dead than alive was a choice. I was a bad man, never claimed to be anything else. I’ve done things I’m not proud of. Seen things that can’t be unseen. I’ve caused pain that I can’t undo. 
It was all my choice. 
Every decision. 
Every order. 
Right and wrong never mattered. 
Until her. 
She was under my protection, until she became my obsession. 
But who was going to save her…
From. Me. The devil himself.
Fate brought us together. Destiny destroyed us.
STANDALONE. New Adult Contemporary Romance: Full length novel.

My Review:
Wow! I loved this story so much! It was my first book from the author, but not the last. I think I have another book written by M. Robinson on my Kindle...
It's a dark romance, so I recommend this book to those who love rougher stories.
I loved that the story began when the characters were only kids/teenagers. We could understand them more because of this. We could see why Alejandro Martinez became this arrogant, cold, cruel criminal. He was really a bad guy, a murderer, a criminal.
He was a tipical mafia leader, but sometimes we could see that he had a heart, he had feelings. His character made the story so interesting, especially when we could read his thoughts too.
Every devil needs an angel. And she was mine.
First, the characters age difference bothered me ( mostly because I imagined Alejandro like the young guy on the cover 😄) but later the plot and plot twist distracted my attention from it.
I loved that the book was written in alternate POVs.
Which I didn't really like that the years run away, sometimes I felt that the characters wasted their lives.
BUT the plot twist was amazing! The secrets.... wow! I couldn't put the book down!
You were the villain in your own story, Martinez. In mine, you’ve always been my hero.
I loved the cover (the model is sooo hot🔥🔥🔥), it fits perfectly to the story! 
I recommend this book to every dark romance lover!
4.5 * (not five stars, because of the age difference 😉)
⭐⭐⭐⭐✩

0 Megjegyzések