VI KEELAND: Órákon át kívánlak/Beautiful Mistake

Fülszöveg:
Cain Westtel egy bárban futottam össze. Észrevette, hogy mogorva tekintettel méregetem, és azt hitte, hogy fel akarom csípni. Amikor csevegni próbált velem, nyomban helyre tettem, és megmondtam neki, hogy egy hazug, csaló és önimádó seggfejnek tartom. 
Ez az elbűvölő külsejű szemétláda ugyanis meghívta vacsorázni a legjobb barátnőmet egy luxusétterembe, és a mézes-mázos szövegével az ágyába csalta – csak azt felejtette el közölni, hogy nős. 
Megérdemelte, hogy úgy lehordjam, de még ennél is több járt volna neki azért, amit tett. 
Különösen akkor kezdett bizseregni a tenyerem, amikor az az elviselhetetlen, önelégült mosoly megjelent azon a tökéletes metszésű arcán, miután kiosztottam. 
Csakhogy később kiderült, hogy nem a megfelelő fickót rohantam le a tirádáimmal. 
Hoppá! 
Megszégyenülten húztam el a bárból, bocsánatkérés nélkül. De túltettem magam a dolgon, mert tudtam, hogy úgysem botlom bele a jóképű idegenbe még egyszer az életben. 
Ebben a hitben ringattam magam… míg másnap reggel be nem mentem az egyetemre. 
Üdvözlöm, West professzor, az új oktatási asszisztense vagyok! Ön alatt fogok dolgozni… persze csak átvitt értelemben. 
Bár nem lehet rossz dolog az sem, ha az előbbi kijelentést szó szerint értelmezzük. West professzor alatt lenni igazán kellemes élmény lehet. 
Szédítően izgalmasnak ígérkezik a mi közös munkánk, professzor úr…

Véleményem:
Szeretem Vi Keeland könyveit, ezért vettem meg egyből ezt a könyvet, amikor megjelent. Az eredeti, angol borító jobban tetszik, de ez a borító viszont százszor jobb, mint amivel először ki akarták adni itthon. Köszönjük a kiadónak, hogy figyelnek az olvasók véleményére!
Hát ilyen az igaz szerelem: soha nem látjuk a kezdetét vagy a végét.
Egy egyszerű, könnyed romantikus könyvről van szó, ami tetszett. Jó kis kikapcsolódás volt olvasni. Nem mondom, hogy a szereplőkbe beleszerettem, de maga a sztori tetszett. A múlt és a jelen kapcsolata, a fordulat nagyon ötletes volt. Tetszett, hogy kettős nézőpontból íródott a könyv.
Olyan, hogy véletlen egybeesés, nem létezik. A véletlen olyan események sorozata, amelyeknek látszólag semmi kapcsolatuk nincs egymással. De kapcsolat mindig van köztük. És az maga az Isten. 
Igazán tetszett Cain karaktere, mert összetett volt. Teljesen más ember volt a múltban, mint amilyen most. Sokat változott. Ez érdekes volt. Rachel karaktere vicces volt. Bírom az írónő humorát.  
A két szereplő között izzott a levegő, nagyon vonzódtak egymáshoz, nem csoda, hogy nem is tudtak ellenállni egymásnak. Szerintem a professzor-demonstrátor kapcsolat egy kicsit 'titkos', 'tiltott' kapcsolat, nem? Ezt az aspektusát a kapcsolatuknak hiányoltam, ha ez egy kicsit hangsúlyosabb lett volna, lehet izgalmasabb lett volna a történet.
(Csak zárójelben jegyzem meg-mert nem ez alapján adom az értékelésem- hogy a magyar fordítással azért volt egy kis bajom, nem egyszer fordultak elő benne az evvel/avval kifejezések, ami rettentően zavaró volt...)
Aki egy könnyed romantikus történetre vágyik, annak ajánlom ezt a könyvet! Tőlem ezúttal 4 csillagot kap.
⭐⭐⭐⭐

My Review:
I love Vi Keeland's books, so I bought this book as soon as it released in Hungary.
That’s the thing about true love—we never see the beginning or the end.
It's a simple, light-hearted love story, I liked it. It was good to read. I don't say I fell in love with the characters but I really liked the story, the plot.
I liked that the book was written in alternate POVs, the connection between the present and the past and the plot twist was good, it was imaginative.
I really liked Cain's character, because he was complex. His past was so different from his present, he changed a lot and it was exciting. Rachel was so funny, I really like the author's humor.
The characters were attracted to each other so much, they couldn't resist the other. I think an affair between a professor and his demonstrator is a secret, forbidden relationship, isn't it? I missed this aspect of their relationship, if it was more prominent in the story I think it would be more exciting.
We all make mistakes. Life doesn’t come with instructions. Someone who loves you will forgive you for them. But when you hide them or lie about them, they’re no longer mistakes—they’re decisions.
I recommend this book to those who want to read a light-hearted , sweet and hot love story. 4*
⭐⭐⭐⭐ 

0 Megjegyzések