Tarryn Fisher: The Opportunist- Kihasznált alkalom

Sorozat: Szeress, ha hazudok is#1 
Fülszöveg:
Olivia Kaspen éppen most jött rá, hogy volt barátja, Caleb Drake elveszítette az emlékezetét. A lány eddig is azzal tett szert kétes hírnévre, hogy előnyt kovácsol a helyzetekből. Most pedig döntenie kell, milyen messzire hajlandó elmenni az ex visszaszerzéséért. Miközben Olivia valódi énje és a nem túl dicső közös múltjuk titokban tartásával birkózik meg, akadályt jelent Caleb kattant új barátnője, Leah Smith. A két bestia őrült versengésbe kezd egy olyan férfiért, aki nem emlékszik egyikükre sem. Oliviának viszont hamarosan szembe kell néznie hazugságainak következményével…

Véleményem:
Miután először odaadtad a szíved, sosem kapod vissza. Az életed további részében csak úgy teszel, mintha még mindig lenne szíved.
Én imádom ezt a könyvet és ezt a sorozatot! Most olvastam második alkalommal és ugyanolyan hatással volt rám, mint először. Olyan, mintha egy érzelmi hullámvasúton utaznék.
Sokat elmondhatsz valakiről az arcvonásai alapján, meg abból, hogy hogyan bánik velük. De igazán megismerni bárkit is, az időbe telik.
Ez nem egy édes, gyönyörű szerelmi történet. A karakterek nem tökéletesek. Olívia és Caleb is követett el hibákat. És pont emiatt szerettem annyira ezt a könyvet. A cselekmény izgalmas volt és nem kiszámítható. A történet felépítése tökéletes volt, olyannyira, hogy alig tudtam letenni a könyvet.
A történetük még egyetemen kezdődött. Caleb népszerű volt a csajok körében. A helyes kosarast minden csaj magának akarta. Aztán Caleb szemet vetett Oliviára. Olívia nem volt szégyenlős, de nem akart semmit Calebtől (legalább is először). Múltja miatt nem akart szerelmes lenni. Rideg és távolságtartó volt, de lassacskán megnyílt Calebnek. Beleszeretett.
Szerelembe estem, méghozzá gyorsan és kegyetlenül, mint Tyson balegyenese. Az egyik napon még élveztem a társaságát, a következőn pedig már nem tudtam nélküle élni.
Tetszett, hogy a kapcsolatuk lassan alakult ki. Szerettem olvasni a 'se veled se nélküled' kapcsolatukról.
Én fogok még szeretni, Olívia. De te örökre sajogni fogsz. Amit tettél, az... Értéktelen vagy, mert azzá tetted magad. Eszedbe jutok majd a hátralevő életed minden egyes napján, mert én voltam az igazi, de te eldobtál.
Olívia rossz, nagyon rossz dolgokat tett, hogy megszerezze Calebet. Mindent azért tett, mert szerette őt. Szerintem azért szerettem én ezt a történetet, mert Olívia karaktere érdekessé tette az egész sztorit.
Az élet kizárólag döntésekről szól-állapítottam meg. Jókról, rosszakról és önzőekről.
Természetesen Caleb miatt is szerettem ezt a könyvet! Hibázott ő is, de így is beleszerettem!
Szeretni valakit nemcsak a saját boldogságodról szól. Akarnod kell, hogy ő boldogabb legyen nálad.
Nagyon tetszik az írónő stílusa. Fantasztikusan egyedi történet, jól megírt karakterekkel, sok-sok hazugsággal és manipulációval, érdekes cselekménnyel. 5* Kedvenc!
Az élet egy mély szakadék szélén egyensúlyoz: maradhatunk odafent, biztonságban, vagy megnézhetjük, mi van a bizonytalanon túl.
⭐⭐⭐⭐⭐

Itt megvehetedhttps://bit.ly/2Kwt1Ue

Series: Love Me with Lies #1
Blurb:
Olivia Kaspen has just discovered that her ex-boyfriend, Caleb Drake, has lost his memory. With an already lousy reputation for taking advantage of situations, Olivia must decide how far she is willing to go to get Caleb back. Wrestling to keep her true identity and their sordid past under wraps, Olivia’s greatest obstacle is Caleb’s wicked, new girlfriend; Leah Smith. It is a race to the finish as these two vipers engage in a vicious tug of war to possess a man who no longer remembers them. But, soon enough Olivia must face the consequences of her lies, and in the process discover that sometimes love falls short of redemption.

My Review:
I love this book, I loved this series. Now I read it twice and it had the same effect on me. This story is an emotional rollercoaster.
It's not about a beautiful sweet love story. The characters aren't perfect. Both Olivia and Caleb made mistakes. And this is why I loved this book so much. The plot was so exciting, it wasn't predictable. The structure of the story was so perfect I couldn't put the book down.
Their story started when they were in college. Caleb was the popular basketball player. Everyone wanted him. But he became interested in Olivia. Olivia wasn't a shy girl, but she didn't want anything from Caleb (first). She didn't want to fell in love because of her past. She was cold and distant. But she started to open up and she fell in love with Caleb. 
I loved that their relationship formed slowly. I loved to read about their 'neither with you nor without you' relationship. 
Olivia did bad, really bad things to get Caleb. She did everything because she loved him.  I think I loved to read this story because her character made it interesting.
And of course I loved this story because of Caleb. He made mistakes too but I fell in love with him.
I love the author's style. A fantastic unique story, with well-written characters, lots and lots of lies and manipulation, with an intersting plot. 5* favorite!
⭐⭐⭐⭐⭐

You can buy here: https://amzn.to/2Nsnnjw

0 Megjegyzések