TABOOX Reader DOBOZBONTÁS!!! - Videó

Sziasztok!
Tegnap megérkezett az első TABOOX Reader meglepetés dobozom. 😊😍🎁📚


Most videóban mutatom meg nektek mit rejtett a doboz:



Tényleg nagyon örülök a dobozban található könyvnek! Vi Keeland: A Beosztott című könyvét már olvastam, és korábban értékelést is osztottam meg róla itt a blogon (Bossman). 
5 csillagos értékelésemet ITT olvashatjátok. Nagyon jó választás volt!
Anne L. Green: Elfojtott indulatok című novelláját még nem olvastam, de kíváncsi vagyok rá. Tetszik a kilincsakasztó és a magazin is.
Nagyon cuki a kis kitűző. Szerintem a szexi ajándékok is jól lettek kiválasztva. Ezek nem mások, mint a Bijoux Indiscrets Za Za Zu tollas ékszerbilincse (egy kicsit hullik a toll belőle, de azért jó pofa), SweetYou testápoló gél, Shunga masszázsgyertya.


Szerintem ötletesek a könyvhöz kapcsolódó ajándékok is: egy dr. Pepper üdítőt rejtett a doboz, mert a Főnök szereti 😉, és egy egyedi hűtőmágnest, melyen a könyvből származó idézet található! 

Összességében tetszett a doboz, és annak tartalma. Gratulálok a TABOOX-nak, sok sikert kívánok a munkátokhoz! Szerintem ha hozzátok ezt a színvonalat sikeresek lesztek! Szeretném megköszönni Nektek ezt a lehetőséget!

A TABOOX Reader könyves meglepetés dobozok ára bruttó 9.800 Ft + 980 Ft szállítási költség. Rendelésedet a következő havi dobozokra minden hónap 15-ig adhatod le a TABOOX webshopjában.
AJÁNLOM! 

Keresd a TABOOX-ot a következő linkeken:



0 Megjegyzések