ÁLOMGYÁR Könyvesbolt nyílt Debrecenben!

Természetesen ott voltam a megnyitón! Az Álomgyár Kiadó sikerszerzői is eljöttek e jeles alkalomra és lehetett velük dedikáltatni és fotózkodni. Bevallom őszintén én csupán két írónő könyvét olvastam (eddig). Ők pedig nem mások, mint Borsa Brown és Baráth Viktória.
A megnyitó alkalmából minden könyv 30%-os kedvezménnyel volt megvásárolható, kivéve azok a könyvek, amelyek 999 forintba kerültek. 😊📚




A résztvevők:


Sikerült néhány szuper könyvet beszereznem és dedikáltatnom is! És persze a közös fotó sem maradhatott ki! 📸😊
Szerzeményeim

Borsa Brown Az Arab című könyvét már olvastam korábban, de a sorozat további részeit csak most vásároltam meg. Az első rész tetszett, most kíváncsian várom mi fog történni a főhősökkel. Dedikált kincseim:
Az Arab című könyvről értékelésem ITT olvashatod.



A sorozatból még hiányzik Az arab fia című könyv, de nem akartam túlzásba esni! 😜


Baráth Viktória A főnök című könyve volt idén az első könyv amit magyar szerzőtől olvastam, és nagyon tetszett! Ezért egyértelmű volt, hogy a most megjelent Egy év Rómában című könyvét is beszerzem. A vásárláshoz pedig megkaptam a Főnök nagy napja című novellát is.
A Főnök című könyvről értékelésemet IDE KATTINTVA olvashatod.





Az első száz vásárló pedig Karina Halle Bűnbe született című könyvét kapta ajándékba.






0 Megjegyzések