THOUGHTLESS by S. C. Stephens is 5 years old!!!!


Thoughtless by S. C. Stephens is 5 years old! I loved this book so much. It was my first rockstar romance, and still the favorite. Kellan Kyle is my number1 fictional rockstar! I  totally fell in love with him! 💓 

And why did I love this book, this series so much? Because it was real. Maybe I didn't like how the characters relationship started, but it was a beautiful love story. When I read the book I felt like I'm on an emotional rollercoaster. Sometimes I loved the characters, sometimes I hated them. This book made me so emotional. I felt everything what they felt: love, jealousy, hate, anger, disgust, doubts, inability. They couldn't resist each other.
My favorite character was Kellan. He was hot and talented, every girl's dream, but he was also caring, and lovable. I understood him.
But first I didn't understand Kiera, she had an amazing boyfriend, Denny. Why did she do what she did? BTW I loved Denny too. :)
But we can't help who we fall in love with.... This is life. Maybe I don't agree with the characters, maybe I don't like their actions, but this story is amazing. I loved Kellan and Kiera together. 💓
I have the whole series on my kindle, but I also have the Hungarian editions in paperback:

I have Thoughtful on my bookshelf too, it was written in Kellan's POV, and it was amazing too! It was good to read about how he felt, how he felt about the whole situation.

Sooo Kellan is amazing! You need to meet him! 😉

***********************
S. C. Stephens Esztelenül című könyve már 5 éves! Imádtam ezt a könyvet! ez volt az első rocksztárokról szóló könyvem, és a mai napig a kedvencem! Kellan Kyle számomra a number1 kitalált könyves rock sztárom! Totálisan belezúgtam! 💓
És hogy miért szerettem ennyire ezt a könyvet, ezt a sorozatot? Mert valós volt. Át tudtam érezni, hogy a szereplők mit érezhettek. Lehet, hogy azt nem tetszett, ahogy a szereplők kapcsolata kezdődött, de ettől függetlenül egy szép szerelmi történetet kaptunk. Amikor olvastam a könyvet olyan volt, mintha egy érzelmi hullámvasúton utaznék. Volt hogy szerettem, volt hogy utáltam a szereplőket. Mindent átéreztem, amit ők is éreztek: szerelmet, gyűlöletet, tehetetlenséget, mérget, undort,  kételyt, féltékenységet.
A kedvenc karakterem természetesen Kellan volt. Egy szexi, tehetséges rocksztár, mint csaj álma. De ugyanakkor szeretni való, és szeretteivel törődő srác. Őt megértettem. Viszont először nem értettem Kierát, volt egy fantasztikus pasija, Denny. Miért tette azt amit tett? Mellesleg Denny is kedvencem volt!💓
Nem tehetünk róla kibe szeretünk bele... Ilyen az élet. Lehet nem értettem egyet a szereplőkkel, lehet nem szerettem a tetteiket, de ez egy nagyon jó történet! Kellan és Kiera jók együtt, szerettem őket együtt!
A sorozat valamennyi része rajta van az e-book olvasómon, de a magyar nyelvű kötetek ott díszelegnek a polcomon. Az angol Thoughtful című könyvet is sikerült beszereznem, ennek  akönyvnek a különlegessége, hogy Kellan nézőpontjából íródott. jó volt belelátni az ő fejébe is, hogy ő hogyan élte meg a történteket.
Szimplán annyit mondok, Kellan fantasztikus, meg kell ismernetek! 😊😉

0 Megjegyzések