My S. C. Stephens Collection/ S. C. Stephens gyűjteményem

My mail from S. C. Stephens has just arrived! I love these swags!
S. C. Stephens levele éppen most érkezett meg! Imádom ezeket az apróságokat!

The author sent me two singed bookmarks, a signed bookplate, a D-Bags guitar pick, and 2 tattoos. I love them! 💓💓💓
Az írónő küldött nekem két dedikált könyvjelzőt, egy dedikált bookplate-t, Egy D-Bags pengetőt, és két tetoválást. Imádom őket!💓💓💓

My S. C. Stephens Collection/ Szóval itt van S. C. Stephens gyűjteményem:

I love the Thoughtless Series. I have the first 3 books of the series in Hungarian edition. My favorite book in the series is  Reckless, so I put the signed bookplate into it.
Nagyon szeretem az Esztelenül című sorozatot. Az első három könyv a sorozatból magyarul van meg. A sorozatból a kedvenc könyvem a harmadik rész, melynek címe Meggondolatlan. Így a dedikált bookplate ebbe a könyvbe került.
Rövid értékeléseim (my Hungarian reviews): 

Thoughtful is the fourth book in the series. I have it in English edition. I loved to read Kellan's POV.
Thoughtful a sorozat negyedik része, ami sajnos nem jelent meg magyarul, ezért vettem meg angolul. Szerettem Kellan szemszögét olvasni. Értékelésem: Thoughtful


Untamed is the last book in the series. It's about Griffin, I love the cover! 😍 I won a signed Untamed paperback in a giveaway 2 years ago.
Az utolsó része a sorozatnak az Untamed című könyv, amely Griffinről szól. Imádom a borítóját!😍 Két évvel ezelőtt nyertem ezt a dedikált példányt.

My Review/Értékelésem:Untamed


 

0 Megjegyzések