Penelope Ward: Stepbrother Dearest- Legdrágább Mostohabátyám

Fülszöveg:
Nem kellene akarnod őt. 

Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét. 
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni. 
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába. 
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá. 
Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult. 
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába. 
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et. 
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele. 
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette! 
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem. 
Perzselő vágy és nyers erő. Láss a mélyére!
Véleményem:
Ez a könyv nagyon jó volt! Már régóta kívánságlistás volt a könyv, de mikor láttam, hogy itthon is meg fog jelenni, úgy gondoltam, hogy inkább megveszem magyarul. Amúgy is tetszik a borító, akartam ezt a könyvet a polcomra! 😍
"A törött szív is dobogó szív."
A könyv első felében a 18 éves Gretát és Elecet ismerhetjük meg. Már ekkor érdekes volt a kapcsolatuk, érdekes volt a történet. 😊 A könyv ezen része is tetszett, de a második fele lopta be igazán magát a szívembe. Ez 7 évvel később játszódik. 
"Így mindent megtettem, hogy ne gondoljak rá-amit nem látsz, arról könnyű megfeledkezni, nem igaz? Ez a mottó azonban csak ideiglenesen igaz-amíg hirtelen szemtől szembe nem kerülsz azzal, ami elől addig menekültél. Ekkor a mentális falak, amiket felhúztál, hogy elrejtőzhess mögéjük, egyetlen hatalmas robajjal atomjaikra hullanak"
Itt már mint felnőttek jelennek meg a szereplők.  Elec apja meghal és így újra találkozik Gretaval. Olyan jó volt olvasni a köztük lévő vonzalmat, azt, hogy milyen hatással van rájuk a találkozás. Izgultam mi fog kisülni belőle, mert egy pár akadály azért állt a fiatalok előtt. Arról nem beszélve, hogy mint kiderül, nemcsak Greta szenvedte meg az elválást. Elecet is megviselte. 
"Különös, milyen hamar félre lehet tenni a büszkeségünket, amikor úgy érezzük, hogy valakinek, akivel törődünk, segítségre van szüksége."
Ami nagyon nagyon tetszett, az az ahogy megismerhettük Elec nézőpontját. Nagyon jól megoldotta az írónő!
Elec abszolút kedvenc karakter. Totálisan beleszerettem, mikor megismertem a nézőpontját, és imádtam ahogy kifejezte érzéseit. Tökéletes bookboyfriend!
"Nem tudtam milyen érzés a szeretet, amíg nem találkoztam veled, Greta. Nemcsak azt nem tudtam, hogyan kell adni, de azt sem, hogyan kell elfogadni. Nagyon szeretlek."
Nem tudok rosszat mondani a könyvről. Nagyon tetszett, ajánlom Nektek! Természetesen 5*-ot kap tőlem!
My Review:
It's a really really good book! I loved it! This book has been on my wishlist for a long time. I decided to buy the Hungarian paperback, instead of the kindle edition, because I loved the cover! I needed this book on my bookshelf. 😍
“A broken heart is still a beating one.” 
The first half of the book was about the 18 years old Elec and Greta. This part of the book was interesting too, but the second part was amazing. They were 7 years older in the second half of the book. And I loved them! They were adults. 
They met again because of Elec's father died. It was good to read about the re-connecting, about their desire for each other. I was curious about what would happen between them, because there were some difficulty before their relationship. And we became to know that it wasn't just Greta who suffered because of the separation, but Elec suffered too.
What I LOVED sos so much, how the author demonstrated Elec's feelings and thoughts. I loved it!
Elec is a lovable, favorite character. I fell in love with him. I loved how he expressed his feelings. 💓 Perfect bookboyfriend!
“You were the best thing that ever happened to me. I hope someday I can say you were one of the best, but for now, it’s only you.” 
I can't say any bad about this book! I loved it! 5*!
“In the end, there was you, and that made it all worth it” 

0 Megjegyzések