XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál


Még soha nem voltam könyvfesztiválon, most először jutottam el ide. Persze két gyerekkel nem olyan mintha egyedül menne az ember, de így is jó kis kikapcsolódás volt. Egy hirtelen jött ötlet volt. A gyerekek mostanában folyton betegek, így nem igazán tudtunk kimozdulni. Jött a szép idő, kellett valami program. Ezért felvetettem mi lenne ha felmennénk Pestre, most van a könyvfesztivál. Férjem belement, bár nem tudtuk mi vár ránk, egy 3,5 és egy 1 éves gyerekkel. Nem annyira rövid az út Debrecenből Budapestre. Ezért döntöttünk úgy, hogy pénteken megyünk, hátha nem lesz olyan nagy tömeg. Ezzel nem is volt gond. 
Anna kislányom ahogy beléptünk az épületbe egyből követelte, hogy vegyek neki könyvet. Lehet az anyukájára hasonlít? Jó hangosan kérdezte: Hol vannak a gyerekkönyvek? Kell nekem is egy könyv! Rájöttem, hogy addig esélyem sincs körülnézni, míg ő nem kap valamit... Persze a különböző standokon ajánlgatták neki a jobbnál jobb könyveket (tekintettel arra, hogy körülöttünk mindenki hallotta, hogy könyvet követel! :D ). Szóval először ő kapott könyvet, és még néhány könyvjelzőt is beszerzett.

Ezt követően már én is körülnézhettem. Igaz gyerek nélkül jobban belemerültem volna, és az is tuti, hogy több könyvet vettem volna, de ez is jó volt így. Út közben Ádi kapott egy könyvjelzőt és lufit, szóval nem volt vele már baj, Anna és apukája pedig kimentek fagyizni, szóval én szétnézhettem.
Egyből megkerestem kedvenc kiadóm, a Könyvmolyképző Kiadó standját:

Samantha Young: Into the Deep című könyét vettem meg, és tekintettel arra, hogy WOW kiadós könyveket is lehetett venni náluk, így megvettem Cassia Leo Fekete doboz című könyvét is, amellyel már régóta szemeztem az amazonon. A vásárlás mellé kaptam nagyon jó pofa ajtó akasztókat is! :)

Következő állomásom a Maxim Kiadó standja volt. Már régóta meg akartam venni Carina Bartsch Türkizzöld tél című könyvét, most a vásárlás mellé választhattam még egy könyvet, választásom Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény című könyvére esett.

Az Atheaenum Kiadó standjánál is lecövekeltem, itt Árvay Gréta Elmerülve könyvét vettem meg, amire nagyon kíváncsi voltam.

Jövőre is biztos elmegyek, mert nagyon jó kedvezmények és ajándékok várják a könyvmolyokat! Tudtam volna még vásárolni, de ebben a hónapban már érkezett 3 könyv a Bookdepository-ról, és már úton van 2 könyv az Amazonról. Szóval úgy gondoltam 10 könyv elég lesz erre a hónapra! :D

   
     

0 Megjegyzések