Lisa De Jong: When It Rains- Amikor esik

Sorozat: Rains 1.
Fülszöveg:
Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. 
És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. 
Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. 
Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. 
Megsebeztek. 
Megmentettek. 
És reményre leltem. 
Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… 
Újra.

Véleményem:
Szerettem a könyvet! Egy nagyon gyönyörű, szívszorító szerelmi történet. Többször is megkönnyeztem a történetet. Tanács: ne olvasd a három éves gyereked mellett! Nem értette miért sírtam, hiszen csak egy könyvet olvastam. Le is tettem és este egyedül olvastam tovább!
"Amikor esik az eső, gondolj rám!"
Kate 17 évesen szörnyű dolgon ment keresztül, amit nem mondott el senkinek. Emiatt bezárkózott, nem járt szórakozni. Egyetlen emberrel tartotta a kapcsolatot, a legjobb barátjával Beau-val. Beau nagyon rendes srác, és mindent megtesz Kate-ért, de nem érti mi történt vele, mert Kate még neki sem mondta el. Beau szerelmes Kate-be, ezt el is mondja neki, de Kate nem tud kapcsolatot kezdeni senkivel. Legalábbis ezt hiszi, míg nem jelenik meg Asher. Ashernek sok titka van, amit nem akar megosztani senkivel, ez pont jó Katenek, mert ő sem akarja elmondani senkinek mi történt vele. De minden megváltozik, mert megnyílnak egymásnak. Kate fokozatosan élni kezd és beleszeret Asherbe.
De a szenvedésnek nincs vége... Szegény Katenek még sok szomorú, nehéz dolgon kell keresztül mennie. Két pasi van oda érte. Mindkettőt szereti, de máshogyan. Nagyon tetszett, ahogy Asher segít neki megküzdeni múltjával, és Asher hatására újra élni kezd. De tetszik Beau is, mert ő is őszintén szereti, és tetszik hogy törődik vele, mindig ott volt neki az utóbbi két évben mikor szüksége volt rá. Vajon melyik pasit választja? Mindkettő srác nagy hatással van rá, jó hatással. Mindkettőjüket megszerettem.

Értékelés:

Idézetek:
"Az az igazság, nem számít, hol él az ember, az élete tele van komplikációkkal. 

És ennek nem a környezet az oka, hanem a körülöttünk élő emberek, vagy azok, akik elmentek."
"Mindnyájunknak alakul az énképe, mialatt felnövünk. Formálja ezt a családunk, a barátaink, hogy hol növünk fel, a tehetségünk, a gyengeségeink, a diadalaink és az elkövetett hibáink. És mire elérjük a felnőttkort, remélhetőleg tudjuk, kik vagyunk."
"Amikor az ember kitárja a szívét a szerelemnek, akkor kitárja a fájdalom előtt is. És a szerelemből eredő fájdalom a leggyötrelmesebb. "
"A szerelem a legerősebb érzelem, és mindnyájunkban ott lakozik. És ha az ember rátalál, segíthet enyhíteni az összes fájdalmas érzést, amely láthatatlanul bennünk rejtőzik."
"Amikor esik az eső, gondolj rám!"
… a szerelem nagyon erős érzelem. Képes átsegíteni az embert bármin. Csak hagynunk kell."
"Amikor esik az eső, gondolj rám! Én leszek a te esernyőd, Kate. Én leszek a a fal, ami megvéd a vihartól, amikor túl nehéz lesz az élet. Ne hagyd, hogy elsöpörjön a vihar! Vigyázz az új életedre!"
"Addig nem is tudja az ember, mennyire vágyik valakinek a társaságára, amíg el nem tűnik az életéből egy darabig."
Általában bánni szoktuk a tegnapot, a mában élünk, és elfeledkezünk a holnapokról."
A fizikai fájdalom is meggyötri az embert, de a lelki fájdalom valósággal megfojt."
Arra is rájöttem, hogy különbség van a lelki társ és az igaz szerelem között. A felszínen hasonlóak, de ha mélyebbre ásunk, valójában nagyon is különbözőek. (….) Jobb-e az egyik fajta szeretet a másiknál? Nem tudom, de szerencsés vagyok, hogy én mindkettőre rátaláltam."
"Három dolgot tanultam meg életemben.
Először is, nem tarthatom magamban a dolgokat, mert végül felemésztenek, és az élet túl rövid ahhoz, hogy magányosan töltsük. Ide tartozik az is amire Asher megtanított, hogy minden nap megér legalább egy mosolyt.
Másodszor, sosem szabad senkit és semmit biztosra venni. (...)
Harmadszor, hogy a szerelem nagyon erős érzelem. Képes átsegíteni az embert bármin. Csak hagynunk kell." 

My Review:
I loved the book! It's a beautiful heartbreaking love story. I was crying repeatedly while I was reading it. Advice: Don't read it next to your 3 years old daughter. She didn't understand why I was crying while I was reading. so I put the book down and continued reading at night when I was alone.
Kate went through something terrible when she was 17, she didn't tell anyone what was that. She became distant, didn't go out anymore. Beau is the only one, who is beside her. He is her best friend. Beau is a good guy, he does everything for Kate, he cares about her. But he doesn't understand what happened to her, because she didn't tell him. Beau is in love with her, he told her that, but Kate thinks she can't be in a relationship, until she met Asher. Asher has a lot of secrets which he doesn't want to tell anyone, Kate likes this, because she doesn't want to tell what happened with her too. But everything changed, they opened up each other. Kate started to live, and fell in love with Asher. But her suffering didn't stop... Kate has to go through a lot of hard, sad things.
Two guys love her. She loves the two guy, but not equally.
I liked how Asher helps her move on, fight with her past, and she starts to live again because of him.
But I like Beau too, because he loves her too, and cares about her, and he was there in the past two years beside her when she needed someone.
Which guy will she choose? Both guy have a good influence on her. I loved both of them.

0 Megjegyzések