Meglepetés Alessandra Torre írónótől!

Alessandra Torre munkásságát tavaly ismertem meg. Igazából eddig egy könyvét olvastam, melynek címe Black Lies. Értékelést róla ITT olvashattok. Először papírkötésben akartam megvenni, de a pénztárca döntött akkor és végül e-bookban vettem meg, de miután elolvastam eldöntöttem, hogy mindenképpen akarom a polcomra. Meglepetésemre tavaly év végén kiadta a Könyvmolyképző Kiadó, szóval mostmár ott csücsül a polcomon!
Mikor először olvastam, akkor annyira a hatása alatt voltam, hogy írtam is az írónőnek. Már nem is emlékszem ez mikor történt, elég régen, el is felejtkeztem róla. Ma csenget a postás, férjem jött be egy csomaggal, azt mondja Amerikából jött. Meglepődtem. Alessandra Torre küldött egy pár dedikált könyvjelzőt, és egy kis üzenetet is írt mellé! :)

  

  

 

0 Megjegyzések