Decemberi beszerzés


Könyvmolyképző Kiadónál megjelent a Sötét páros 2, 3. része, illetve a a Szeress ha hazudok is 2. része. Mindkét sorozat kedvencem. A sötét páros borítói megegyeznek a külföldi borítóval, de a Dirty Red borítója nekem jobban tetszik, mint  az eredeti.
Emellett igényeltem a VP Szeretetcsomagot, melyben volt egy Vörös Pöttyös könyv, címe: Red Glove, ez az Átokvetők 2. része. Sajnos olyan könyvet kaptam, ami nem nagyon fekszik nekem, ilyen típusú könyveket nem olvasok, az első részét sem olvastam. Jobban örültem volna a Feszülő húr , vagy Perfect Chemistry valamelyik részének. :P 
A csomagban volt még néhány könyvjelző, ami mindig jól jön, illetve két rövid részlet az egy ropi naplójából, és az Opposition című könyvből, illetve egy szaloncukor is volt a könyvek között. :)


0 Megjegyzések