Decemberi beszerzés 2

Négy KMK-s könyvet szereztem be az Adventi akció keretein belül. Mindegyiket olvastam már angolul, és mind kedvenc lett! 
Mia Sheridan kedvenc írónő, nagyon szépen ír, első könyve most jelent meg, címe Leo.
Szintén új megjelenés Jasinda Wilder: Falling into You című könyve. Nagyon szép, szívszorító történetet mesél el.
J. Lynn: Trust in me, ez a Wait for You című könyv második része. Anno mikor az első könyvet elolvastam, nem bírtam magammal és megvettem angolul a második részt, nagyon tetszett ez is! Örülök, hogy végre megjelent magyarul is!
Végül Alessandra Torre: Black lies, ez számomra friss olvasás, nemrég olvastam angolul, gondolkodtam, hogy megveszem papírkötésben,de más könyveket rendeltem helyette Angliából és Amerikából. De a KMKs akciónak nem tudtam ellenállni... :)

0 Megjegyzések