Augusztusi beszerzés :)

Végre! Végre! Megérkezett a rendelésem! 

Tapasztalatok
Már többször rendeltem az Amazontól. Általában Angliából rendelek, mert olcsóbb a szállítás. Eddig csak az Amazontól rendeletem, most az Amazonon keresztül a UKPaperbackshop-tól. Ennek oka, hogy így olcsóbb volt a könyv, még úgy is olcsóbban jött ki, hogy a szállítás dupla annyi volt mintha közvetlenül az Amazontól rendelek. Ez pozitívum, de vannak negatívumok is...

Először is, nem érkezett meg a csomag az ígért szállítási időre. 
Szállítás: Tudni kell, hogy mindig egy időintervallumot adnak meg, amelyen belül megérkezhet a rendelés. Ha az Amazontól rendelek általában az intervallum közepén megérkezik a csomag, most az utolsó nap után két nappal kaptam kézhez a csomagot. 
Csomagolás: Az amazonos rendeléseket csomagként kaptam eddig meg, kartondobozba voltak csomagolva a könyvek. A UKPaperbackshop csak papírba csomagolta és vastag ragasztóval körberagasztotta. Jelzem nem lett baja a könyveknek, épek maradtak, de szerintem ez a szerencsén is múlott
A postás szállítja házhoz. Általában aláírós a csomag, de ebben az esetben nem volt az. A postás csengetett, mert tudta, hogy itthon vagyok a két gyerekkel, egyébként nem tudom mit csinált volna a csomaggal (már hallottam olyat, hogy ilyen esetben a postás bedobta az udvarra a csomagot, vagy a kerítésen hagyta, mivel nem volt aláírós, és a címzett úgy járt, hogy a kutyája szétszedte, mire hazaért-nem tudom a mi postásunk mit tett volna...) Még ha ez a sztori nem is igaz, akkor is biztosabbnak érzem azt, ha aláírós csomagként küldik a megrendelést, hogy legyen nyoma, hogy megérkezett, vagy sem.
Szállítási díj: Az Amazon könyvenként 2 fontot számol fel, ez ebben az esetben könyvenként 4,02 font volt. De tekintettel arra, hogy a könyvek 50-60%-os akcióban voltak, teljesen megérte.

Amit rendeltem:

Katy Evans: Real: A könyv nagy kedvencem, na nem a magyar fordítás, az elég gázosra sikeredett. Először a sorozatot angolul olvastam, ekkor lett kedvenc. Az első részt e-book formátumban vettem meg, aztán beszereztem a második és harmadik részt papírkötésben. Gondoltam most beszerzem az első, negyedik és ötödik részt, tekintettel arra, hogy nem tetszett az első rész magyar fordítása, és mivel az UlpiusHáz Kiadó csődbe ment, nem is valószínű, hogy magyarul folytatják a sorozatot.Az első rész 9,99 font helyett 4,24 font volt.

Katy Evans: Rogue: Még nem olvastam, a könyv 8,99 font helyett 3,18 font volt.

Katy Evans: Ripped:  Na ezt a könyvet sem olvastam, de most nem is fogom, ugyanis ezt nem küldték el. A csatolt dokumentumon az indok az volt, hogy nincs raktáron, és visszaküldik majd az árát. Eddig erről nem tájékoztattak, mikor megrendeltem még volt raktáron, és amikor jött az email, hogy postázták a csomagom, akkor sem jelezték, hogy csak 4 könyv lesz benne. :( Ahogy most megnézem az oldalukat, most is ugyanannyiért lehet megvenni, és raktáron is van. A pénzt még nem küldték vissza. Úgy tűnik fel kell venni velük a kapcsolatot....

K. Bromberg: Sweet Ache: A Driven sorozat egyik része, még nem olvastam, de mivel már várólistás volt, és 8,99 font helyett 4,46 fontot kértek ért, ezért megvettem. (A többi részt már olvastam és nagyon tetszett eddig a sorozat)

Susan Elizabeth Phillips: Call Me Irresistible: Nagy kedvenc, magyarul olvastam, de sajnos nem tudtam beszerezni, még használtan sem találtam sehol, ezért úgy döntöttem megveszem most, 7 font helyett 3,20 fontért. 'Mass Market Paperback' formátumban vettem, ez kisebb méretű, de ennek jobban tetszett a borítója, mint a keményfedelesnek. Na meg olcsóbb is volt :) Állítólag nem olyan jó minőségű, nem bír annyit mint a sima 'paperback', de majd kiderül...

Valamennyi könyv új, nem használt. A két nap csúszás nem vészes, ez nem is annyira zavart. A könyvek újak, jó állapotúak, szerencsére nem sérültek szállítás közben. Nagyon nagy kedvezmény volt mindegyikre, így egy könyv szállítással együtt kb. 3200 forintra jön ki.
Azt kell mondjam nem bántam meg, hogy így rendeltem, persze ha a bolt visszautalja annak az egy könyvnek az árát, vagy küldik a könyvet utólag (majd ha felveszem a céggel a kapcsolatot, ez utóbbi mellett döntenék).

0 Megjegyzések