Tiffany Reisz: A szirén

Eredeti cím: The Siren
Sorozat: Eredendő bűnösök 1
Fülszöveg:
Ez a világ a férfiaké, de egy nő van legfelül.
Nora Sutherlin erotikus regényeiről híres és hírhedt – és van egy titka, amelyet túl sokan tudnak ahhoz, hogy ne kerüljön napvilágra. Nora legújabb kézirata más, mint az eddigiek: komolyabb, mélyebb, személyesebb – és Nora biztos benne, hogy meghozza számára az áttörést… De vajon lehet-e együtt dolgozni a kimért, karót nyelt angol szerkesztővel, Zachary Eastonnal? Hiszen ő mondja ki az utolsó szót, de maximalizmusa felháborítja Norát. Zach-et Nora szabados életmódja kergeti az őrületbe – és a tény, hogy egyre inkább vonzódik ehhez a nyílt, mégis titokzatos nőhöz.
Nora azt hitte, mindent tud arról, milyen, amikor az ember a saját határait feszegeti. De abban a világban, ahol a szenvedély maga a fájdalom, soha semmi sem ilyen egyszerű.
Ki lehet az a férfi, aki öt év távlatából is irányítani képes a nő minden gondolatát? És egyáltalán: ki is Nora Sutherlin valójában? Képes lesz-e valaha önmagának megválaszolni ezt a kérdést?
Véleményem:
Nem is tudom mit írjak a könyvről… Már az egész sorozatot olvastam angolul, és tetszett! Nem az a megszokott erotikus könyv. Nem volt tele szexjelenetekkel, mert nem ez volt a lényege. Őszintén bevallom, amikor elkezdtem olvasni, nem gondoltam, hogy végigolvasom. Nem gondoltam volna, hogy ilyen történet kerekedik belőle. Megdöbbentő, szókimondó. Nem ez a kedvenc könyvem a sorozatból, de ez is tetszett és kell a többi részhez. Elég megosztó könyv, és szerintem sokaknak nem is fog tetszeni. Nem sablonsztori, nem Szürke koppintás!
Nem vagyok híve a BDSM-nek, de azért olvasni még lehet róla, és tetszhet is. És igen a fő szadista, Soren is szimpatikus! :)  Szinte az összes szereplőt megkedveltem!
Nora, ő valahogy nem annyira szimpatikus szereplő a könyv nagy részében, hiszen mit látunk róla, szeretője volt egy nála jóval idősebb szadista pasinak (hogy Soren ki, direkt nem írom le), és a jelenben kurvaként viselkedik. De mégis vannak szimpatikus húzásai.
Soren, hogy ki ő pontosan direkt nem írom le, mert nem akarok spoilerezni. Annyi tuti, hogy Nora szeretője, és Ura. Amennyire nem akartam szeretni, megkedvelni, annyira megkedveltem. Van valami benne... Értelmes, nagy tekintélyű, okos, helyes pasas. Olyan személy, akire felnézhet az ember, tanácsot kérhet tőle.
Zach, Nora szerkesztője. Ő abszolút szimpatikus karakter. Először nagyon nem kedvelte Norát, de aztán valahogy belopta magát a szívébe. Végig izzott köztük a levegő. És végül nem csak ő segített norának, hanem Nora is segített neki.
Kingsley, a Kör tulajdonosa. Itt még sok mindent nem tudunk meg róla. Mégis vonzó személyiség, annak ellenére, hogy ő is Dom :) Lehet azok a francia szavak, kifejezések vannak rám ekkora hatással...
Griffin, Nora barátja, szexpartnere. Valahogy ő a könnyedségével, humorával egyből belopta magát az olvasó szívébe, a következő részben jobban megismerhetjük.
Michael, na ez a vonal nem tetszett, Értem én, hogy Soren segített neki, és miért tett úgy ahogy tett, de ez akkor is durva volt számomra.
Wesley, Nora lakótársa, abszolút szimpatikus számomra, a szívem csücske!
A sorozat kedvenc lett, olyannyira, miután olvastam angolul, úgy döntöttem kell a könyvespolcomra. :)
Az írónőnek nagyon de nagyon jó a stílusa! Olvastatja magát a történet!
Újraolvasós kategória! A borító nagyon tetszik, egyszerű de tökéletes!
Értékelés:
Idézetek:
"Az a szél, amely lefúj minket utunkról, megfordíthat, és hazavezérelhet minket."
 "A szerelmi történet nem ugyanaz, mint a szerelemes regény."
"A megtört szerelem a legveszélyesebb. Minden érintéssel szétszakítja az embert." 
"De a hideg, kemény igazság az volt, hogy szeretni valakit és viszontszeretve lenni csak minden fájdalom kezdete, nem pedig a vége."
"Csak két oka lehet annak, ha az ember elhagy valakit, akit még mindig szeret – vagy így a helyes, vagy ez az egyetlen megoldás."
"...bár két ember mélyen képes szeretni egymást, néha maga a szerelem nem elég. Csak addig áldozhatjuk fel magunkat egy kapcsolatban, amíg a végén már nincs mit szeretni, és nincs miért szeretni."
"Az ördög nem fél attól, hogy a pokolra kerül." 
 „Fájdalom nélkül nincsen dicsőség; lépcső nélkül nincsen trón; tövis nélkül nincsen korona.” – William Penn

0 Megjegyzések