Tiffany Reisz: A Herceg

Eredeti cím: The Prince
Sorozat: Eredendő bűnösök 3
Fülszöveg:
Nora Sutherlint két, vagyonnal és szenvedéllyel csábító világ hívogatja… és bármelyiket is választja, ez lesz élete legnehezebb döntése. 
Hacsak valaki nem dönt helyette… 
Wes Railey Nora vágyainak legszelídebb, mégis legőrjítőbb tárgya, akit nem tud elfelejteni. Fiatal. Jóképű. Nemesi vér csörgedezik az ereiben. Amikor Kentucky-ban hosszú idő után újra összetalálkoznak, most Nora van Wes világában. Azonban a hírhedt New York-i domina nem kifejezetten az a szenvelgő déli szépség, és Nora hiába vágyik arra, hogy beilleszkedjen új környezetébe. De vajon Søren – Nora gazdája, szeretője – elengedi-e valaha is a nőt? 
De mi történik, ha a domina elhagyja birodalmát? Milyen kibogozhatatlan kötelék fűzi össze Kingsley-t és Sørent? Képes lesz-e Kingsley ésszerűen dönteni, ha megfenyegetik? Szembe tud nézni a múlt árnyaival?
Véleményem:
Először is: imádom ezeket a borítókat! Annyira ízlésesek és szépek! 
Az írónő tudja hogy kell befejezni egy könyvet úgy, hogy kedvet csináljon a következő részhez! Jól váltogatta a helyszíneket, a múlt és jelen eseményeit. Mint ahogy a többi rész is ez is szókimondó, érdekes, és hát a befejezés…
Az egyik szál Kentuckyban játszódik, Wes birodalmában.
Wes, a drága, imádnivaló Wes, továbbra is kedvenc. Igazából nem szurkoltam, hogy összejöjjön Norával, mert szerintem egyáltalán nem hozzávaló, de ahogy telik az idő és egyre több ideig élnek együtt, egyre többet van rendes szexuális kapcsolatuk, egyre inkább látja Nora, hogy milyen is a való élet.  Látja milyen az, ha valaki rendes párkapcsolatban él, nem egy olyan kapcsolatban, amit titkolni kell, és nem mutatkozhat szerelmével nyilvánosan, nem lehet feleség, nem lehetnek gyerekei, és élvezi ezt az életet. Élvezi a 'vanília' szexet is. Nora szexuális beállítottságát Soren határozta meg azzal, hogy már 16 éves korától 'kiképezte' erre az életre. Az volt neki a természetes, hogy fájdalmat okoznak neki, de most ez másként alakul. Nora sokat változott. 
A másik szál két főszereplője soren és Kingsley. Megismerjük a múltat, hogy hogyan ismerkedtek meg, hogyan szerettek egymásba. És folytatódik a történetük a jelenben.
Kingsley is belopja magát az olvasó szívébe, azok a francia szavak..!  Eddig azért nem voltam tőle elájulva, nem szoktam olyan könyveket olvasni, ahol pasik között alakul ki szerelmi vagy szexuális kapcsolat. Igazából nincs bajom velük, de eddig még nem olvastam ilyen könyvet, de ez a könyv annyira más stílusú, mint más erotikus könyvek. Igazából azt se gondoltam volna, hogy szado-mazo könyvet fogok olvasni, ez mégis tetszik! Megismerhetjük Kingsley érzelmes oldalát is, és ha már itt tartunk Sorenét is.
Soren... Nem is tudom mit írjak róla. Annyira nem akartam szeretni... De így, hogy megismertem múltját, egyre inkább belopja magát a szívembe :) Ami nagyon vonzó benne (a külsejét leszámítva), hogy rettentően intelligens! Ezt a jelenben is láthatjuk, de már a múltban is okostojás volt. :)
Nem hittem volna hogy ez a sorozat ennyire kedvenc lesz, de azt kell mondjam nagyon jól ír az írónő, és igazából minden szereplőt kedvelek! De azért az még mindig felfoghatatlan számomra, ha szeretek valakit, hogy lehetek mással, vagy hogyan engedhetem szerelmemnek, hogy mással szexeljen (nemcsak Soren és Nora, hanem Kingsley és Juliette esetében is). 
Külföldi borító:

Értékelés:

Idézet:
 'Hány nyelven beszélsz? – Nyolc. – Én kétnyelvű vagyok. Az ilyet, mint te, hogy nevezik? – Intelligens.'
'Egy napon majd megtanulod, hogy ne tedd fel azokat a kérdéseket, amikre nem akarod hallani a választ.'
"Az örökkévalóságig tartó várakozás az én meghatározásom szerint a pokol másik neve. De egy örökkévalóságot együtt lenni azzal, akit szeretsz? Az a mennyországé."
 'Még egy kalóznak is szüksége van egy biztos kikötőre.'

0 Megjegyzések