Tiffany Reisz: Az Úrnő

Eredeti cím: The Mistress
Sorozat: Eredendő bűnösök 4
Fülszöveg:
Az Eredendő Bűnösök sorozat befejező része ott folytatódik, ahol a harmadik kötet félbemaradt: Nora Sutherlin, az ünnepelt dominatrix, a híres erotikus szerző egy szobában találja magát, két férfi társaságában. Más körülmények között élvezné ezt a kis játékot, de most partnerei nem játszani akarnak.
Hamarosan megérti: ha életben akar maradni, fogvatartói Seherezádéjává kell válnia, miközben bíznia kell abban, hogy szerettei – Wesley, Kingsley, de legfőképpen Soren – rá fognak jönni, hogyan mentsék meg. 
Egy halottal azonban nehéz vitázni, és Marie-Laurie, Kingsley nővére és Soren elhunytnak hitt neje minden, csak nem kompromisszumkész. Egy sértett nőnél pedig nincs veszélyesebb ellenség, és bár Nora mindezt tudja, lassacskán mindent elmesél az asszonynak arról, hogyan lett egy katolikus pap szeretője, miközben egyre mocskosabb részleteket tár fel a múltból… 
A háttérben Soren, Nora és Kingsley életének minden fontos szereplője csendben várakozik, hogy aztán az összekuszált szálakat kibogozva az olvasó is megtudja, kicsoda Nora Sutherlin valójában. Vagy legalábbis elhiggye, hogy tudja…
Véleményem:
Húúú! Imádom az írónő stílusát! A sorozatból eddig ez a kedvenc könyvem! 
Itt jobban megismerhetjük a szereplőket. Nehéz bármit úgy írni hogy ne spoilerezzek… 
Bevallom őszintén nem először olvasom a könyvet. Már angolul elolvastam, mert az előző rész befejezése után egyszerűen nem tudtam várni! Ugyanazokon a stádiumokon mentem keresztül Sorennel kapcsolatban. Először nem szerettem, aztán úgy gondoltam, hogy van benne valami, aztán úgy voltam vele mint Wesley, csak ne gyűlöljem, nem akarom megkedvelni! És végül megkedveltem, a szívembe lopta magát a karakter. Teljesen szerethető főhőst alkotott az írónő. Soren egy nagyon jó ember, most ne vegyük figyelembe szadista oldalát. Igen, az kell, hogy megverjen valakit ahhoz, hogy felizguljon, de csak azt bántja, aki ebbe beleegyezik. Ettől függetlenül egy jó lelkű, végtelenül értelmes, jólelkű ember, aki mint láttuk tényleg nagyon szereti Norát és Kingsleyt is.
Az előző rész végén valaki elrabolta Norát. Norát fogva tartják, a célpont, aki miatt elrabolták Soren és Kingsley. Nora Seherezádé szerepét vette át, míg rabságban volt, mesélt minden éjszaka. Mesélt Soren-Kingsley kapcsolatáról. A két pasihoz fűződő kapcsolatáról. Egy kicsit könnyebb megérteni a kapcsolatukat. Bár nekem még mindig nem szimpi a "több embert is tudok szeretni, több emberrel is lefeküdhetek" elmélet, ha lehet annak nevezni. Norát egyszerűen egy kurvának nevezném, elnézést a kifejezésért. Nem ítélem el azért, mert szadista, szeret fájdalmat okozni, vagy fájdalmat kapni. Amiért nem szimpi a karakter az az, hogy fűvel-fával lefekszik. Értem én, hogy ők több embert is képesek szeretni, soren is szereti Norát és Kingsleyt is, Nora is szereti Sorent és Wesleyt is. De Nora össze vissza szexel mindenkivel, nemcsak a "szerelmeivel". Soren két emberrel van együtt szexuálisan: Eleanorral, és Kingsleyvel, mondjuk más subokat is megver, de csak azzal szexel, akit szeret. Ezzel szemben Nora egyik pasi ágyából a másikba ugrál. Nem is tudom elképzelni, hogy tehet ilyet ha szereti Sorent, és Soren ezt hogy tűri, na és miért osztja meg mással. Nálam ez egy kicsit furcsa szerelem. Bár ugye Soren szerint: Isten tiszta szeretet, ezért az ember is szerethet több embert. Azért ez egy kicsit húzós. 
Kingsleyt is megkedveltem, hiszen az ő érzéseit , múltját is jobban megismerhetjük. Tisztább képet kapunk. Szinte szurkoltam, hogy megint jöjjenek össze Sorennel. :)
Wesley... Nála mindig sóhajtozok. Álompasi, tiszta vanília, így nálam abszolút befutó lett. Nem örültem, hogy összejött Norával, végül szerencsére rájön, hogy ez nem az ő világa. Nora nem olyan mint ő, és még Sorennel is megbékél! Wesley, favorit!!!
Ami még nagyon idegesített: Grace, Zach felesége, aki újra boldog férjével. Zach továbbra is Nora szerkesztője, gyakran beszélnek telefonon, flörtölnek. Engem már ez is idegesített, engem ez is zavart volna, hiszen tisztában van vele, hogy vonzódnak egymáshoz. Erre Zach azt mondta Gracenek, hogy kap egy nap szabadnapot a házasságukból, azt csinál amit akar, akivel akar, kipróbálhatja ezt a világot,csak ne mondja el neki, mert annó ő is lefeküdt Norával. És ő szaván fogja!!! Ilyen nincs! Aztán Norával még meg is állapodtak, hogy a tapasztalatért cserébe egy hétre kölcsön is adja majd Zachet neki!!! Na itt kiakadtam. Én tuti nem adnám kölcsön a férjem senkinek!
Amit viszont szerettem Grace alakjában, hogy neki köszönhetően ismerhettük meg Sorent jobban. Sorennel folytatott párbeszédekből ismerhetjük meg Soren valódi énjét, hogy mennyir eértelmes, jó ember

Összességében nagyon tetszett ez a rész. És a végére az írónő megint tett egy fordulatot. Az tuti hogy tud írni!
A hazai borító jobban tetszik, mint a külföldiek.
Külföldi borítók:


Értékelés:

Idézet:
"A szerelem csőlátással veri meg az embert."
A szerelem elgyengíti, sebezhetővé teszi az embert."
"Azt mondják, az ember akkor jön rá, mi van a birtokában, amikor elveszíti."
"A szerelem az, amikor odaadod magad valaki másnak. Odaadod magad valakinek úgy, hogy közben nem veszíted el azt, aki vagy." 


0 Megjegyzések