S. C. Stephens: Thoughtful

Sorozat: Thoughtless 4
Fülszöveg: The only place Kellan Kyle has ever felt at home is onstage. Gripping his guitar in a darkened bar, he can forget his painful past. These days his life revolves around three things: music, his bandmates, and hot hookups. Until one woman changes everything…
Kiera is the kind of girl Kellan has no business wanting-smart, sweet, and dating his best friend. Certain he could never be worthy of her love, he hides his growing attraction…until Kiera's own tormented heart hints that his feelings might not be one-sided. Now, no matter the consequences, Kellan is sure of one thing-he won't let Kiera go without a fight.

Véleményem:

Egy kicsit csalódás volt a könyv. Először is azt hittem a könyv hosszából kiindulva, hogy felöleli az első három kötetet. De ez csak az első részt mutatja be Kellan szemszögéből. Nem gondoltam, hogy ilyen részletes lesz. Szeretem a sorozatot, kedvenc lett, ezért vártam már nagyon ezt a részt. De nem az első rész volt a kedvencem, így mikor észre vettem, hogy ez is arról szól már sejtettem, hogy nem lesz a kedvencem. Elég lassan indult be, igazából a könyv második fele tetszett jobban. 

Az írónő nagyon részletesen bemutatja Kellan lelki világát, érzelmeit, vívódásait, ez tetszett benne. Kellan még inkább kedvenc lett! 
Kierát már a harmadik részre sikerült megkedvelnem, de most ez elhomályosult, nagyon utáltam most, úgy mint ahogy az első részben is. 
Igazából nem is gondoltam bele az első részt olvasva, hogy Kellan ennyire szenvedhet. Mindig Denny-t sajnáltam jobban. De most lehet igazán látni mennyire fájtak Kellannak a történtek. 
Szóval nem kedvenc, de nem bántam, hogy elolvastam, jobban átéreztem min mentek keresztül, de lehet jobb lett volna az első részt egy kicsit kibővíteni, néhány fejezetet Kellan szemszögéből elmesélni.

Végülis nem volt rossz, és a borító nagyon-nagyon tetszik! Illik a könyvhöz!
Értékelés: 
Idézet:
"She was comfort and pain, wrapped up in one beautiful package…that wasn’t mine"

0 Megjegyzések