S. C. Stephens: Meggondolatlan

Eredeti cím: Reckless
Sorozat: Esztelenül 3
Fülszöveg: Az Esztelenül trilógia harmadik kötete. 
Kiera ujján immár jegygyűrű csillog, és kezében tarthatja a diplomáját. Hát lehet egy lány ennél boldogabb? 
Igen! Akkor, ha rocksztár vőlegénye is a siker küszöbén áll, és ő elkísérheti a tervezett turnéra. Bizony, Kellan és a bandája országos hírnévre tett szert, ám a következmények árnyékot vetnek a felhőtlennek ígérkező boldogságra. Egy popdíva, akinek leáldozóban van a csillaga, egy terhes nővér, egy bosszúvágyó exbarátnő, valamint paparazzók és riporterek hada – Kierának és Kellannek nem kevés nehézséggel kell megbirkóznia. Amikor a médiacirkusz a tetőfokára hág, a lány már nem tudja eldönteni, kinek higgyen: a sajtónak, a saját szemének vagy élete nagy szerelmének… 
„Még egy rocksztár élete sem mindig fenékig tejfel!” 
„Megmérgezik-e a szerelmet a meggondolatlan döntések?”


Véleményem: 
Először a könyvet angolul olvastam, mert jó értékeléseket olvastam róla és nem bírtam kivárni míg itthon megjelenik. Ez a könyv abszolút kedvenc lett! A sorozat három része közül ez a legjobb!
Szerintem Denny továbbra is imádnivaló (ilyen pasi nincs is!), és ebben a részben méginkább megszerettem Kellant! Viszont ami teljesen magával ragadott, az Kiera személyisége, olyan sokat változott, fejlődött a korábbi részekhez képest. Nem volt önző, mégha neki fájt is, akkor is Kellan érdekeit nézte mikor döntött. Nehéz döntéseket kellett meghozniuk, melyek során Kiera gondolatait olyan jól leírta az írónő, hogy az olvasó teljesen átélhette az eseményeket. 
Jah, és a végén még Griffint is megkedveltem :D Már nemsokára megjelenik a róla szóló könyv (Untamed), amit már nagyon várok, szerintem ő volt az a bandatag aki legnagyobbat változott a szememben, az elején nagyon nem kedveltem, ez a harmadik könyv végére teljesen megváltozott.
Nem gondoltam volna, hogy ez a sorozat könnyeket csal a szemembe, de voltak benne olyan jelenetek, amelyek teljesen meghatottak!
Kellan bekerült a kedvenc pasik közé :) A könyv a kedvencek közé! 5*
Értékelés:
Idézet
"Szenvedély, barátság, szerelem, hűség, bizalom… Ha megtalálod a megfelelő embert, ez mind a tiéd lehet." 
"Nem is tudod, milyen csodálatos vagy, milyen őrülten szeretlek. Ugyanúgy tennék mindent újra, ha kellene. Érted visszamennék a kezdetekhez."
 "Az őszinteség, bár néha gyötrelmes, a legjobb, amit tehetünk egymásért."


Eredeti borító: 
A két borító majdnem ugyanaz, jó hogy a hazai kiadó megőrizte ezt a stílust, színvilágot.

0 Megjegyzések