S. C. Stephens: Esztelen

Eredeti cím: Toughtless 
Sorozat: Esztelenül 1
Fülszöveg: Kiera és Denny már majd’ két éve járnak. Denny megtestesíti mindazt, amit a lány kíván: gyengéd, kedves, és határtalanul imádja őt. Amikor másik városba költöznek – Denny megkapta álmai állását, Kiera pedig egy kiváló egyetemen tanul tovább –, minden tökéletesnek tűnik. Ám egy nem várt körülmény miatt a párnak el kell válnia.
A magányos, zavart, vigasztalan Kiera a helyi rocksztárban, Kellan Kyle-ban lel támaszra. Eleinte csupán barátként tekint Kellanra, ám a lány magányosságának mélyülésével a kapcsolatuk is egyre elmélyültebbé válik.
Egy este azonban minden megváltozik, és többé már egyikük sem lesz ugyanaz az ember…
Véleményem: 
Nagyon tetszett a könyv. Az egyik kedvenc rocksztárokról szóló történetem. Elég megosztó könyv, sokan nem szeretik, lehet azért ilyen pozitív a véleményem, mert már egészében látom a sztorit. Szinte minden karaktert megszerettem.

Nagyon durva történet. Nagyon átjöttek az érzelmek, tetszett, bár én nem tudnék ilyet tenni azzal akit szeretek, és hát Kiera szerette mindkét srácot, meg is bántotta őket, mindkettőnek nagy fájdalmat okozott. Ezért nem is volt szimpatikus szereplő.
Úgy jelentek meg az érzelmek, hogy teljesen át tudtam élni, van amikor úgy éreztem megértem miért vívódik Kiera, miért nem tud dönteni: Van egy tökéletes barátja, aki megad mindent, imádja, okos és sokat dolgozik, lenne jövőjük, család gyerekek, a biztonságos jövőt jelenti, a másik oldalon ott van Kellan, minden csaj álma, a szexi rocksztár, aki feltüzeli, fellobban közöttük a szenvedély, de vele a jövő bizonytalan… Szóval megértettem a vívódását, de az hogy egyik ágyából mászik a másikéba, az azért durva! Szívem szerint felpofoztam volna, de nagyon!

Denny imádnivaló pasi: helyes, szerető, törődő, okos, minden nő illetve csaj álma, már aki családot, biztos jövőt akar. Egy kicsit bele is szerettem. Rettentően sajnáltam, ami vele történt, hogy összetörték a szívét.
Kellan, abszolút kedvenc! Nem is tudok mást írni róla: helyes, tud énekelni, gitározni, a szexi rocksztár. Igazából érzelmeit a 4. kötetben lehet megismerni, ami nem jelent még megy magyarul.
Kiera... Hát róla nem sok jót tudok mondani. Egy szívtelen, döntésképtelen csaj ebben a részben, itt nem volt szerethető karakter, legalábbis számomra. 
Értékelés:
Idézet
"Az arca volt a fény, nélküle mindent elborít a sötétség."
"Azt mondta, én vagyok a szíve, és az ember nem mond le csak úgy a szívéről. Szív nélkül nem élhet senki."
Eredeti borító:
Nem sok különbség van az eredeti és a magyar borító között, azonos színvilág, betűtípus, téma, de nekem valahogy mégis az eredeti jön be jobban.

0 Megjegyzések