Rebecca Donovan megírja a Lélegezz trilógiából megismert Jonathan történetét

Miközben barangoltam Rebecca Donovan honlapján, észrevettem, hogy új könyvet ír. Egészen pontosan Jonathan történetét veti papírra! Ennek nagyon megörültem! Bevallom őszintén a második könyvben megszerettem Jonathant, annak ellenére amit tett. 
Alig várom az új könyvet, vagyis könyveket, mert sorozatról beszél az írónő, és ahogy ígéri, annak ellenére, hogy Jonathan szemszögéből írja a történetet, nem akarja meggyőzni az olvasót, hogy szeresse. Azt ígéri hű marad a karakterhez, mindent felfed, ami azzá teszi a pasit aki valójában, akit az olvasók szeretnek, vagy gyűlölnek, vagy éppen gyűlölnek szeretni. :) 
Még nem lehet tudni mikor jelenik meg, és azt sem tudja az írónő, hogy hogyan ér véget a sorozat, melynek címe: The Burning Series. 
Azért én remélem, valami boldog befejezést ad Jonathannak is :) 

0 Megjegyzések