Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet

Eredeti cím: Reason to Breath
Sorozat: Csak Lélegezz 1
Fülszöveg: Weslynben, a connecticuti gazdag városban, ahol a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni, Emma Thomas a legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat… Egy lány története az életet megváltoztató szerelemről, a leírhatatlan kegyetlenségről, és a törékeny reményről. A Reason to Breathe a nagy kritikai elismerést aratott Breathing-sorozat első kötete.




Véleményem:
Húúú! Nehéz bármit is írni a könyvről! Nagyon elgondolkodtató! Borzasztó, fájdalmas, megható…. 
Nem is tudom mit írjak, annyira a könyv hatása alá kerültem. Kényes a téma: családon belüli erőszak. Itt ezé volt a főszerep, de persze romantikus történet is. 

Evan megküzd azért, hogy Emma mellett legyen.Igazi gimis álompasi: sportol, így teste tökéletes :), nagyon helyes, okos, értelmes, tud fotózni, tehetséges, minden csaj oda van érte, ő mégsem lát mást, csak Emmát... 'sóhaj'
Emma: szörnyű élete van, elvesztette édesapját, anyja elhagyta, így nagynénjéhez, nagybátyjához kerül, ahol bántalmazzák. Nem enged be senkit, csak barátnőjét, Sarát, csak ő ismeri problémáit, számolja vissza a napokat, mikor elmegy egyetemre. Ezért ez a cél lebeg előtte, kiváló sportoló, eminens tanuló, sosem lóg az óráról, és nem lóg el nagynénjétől, de aztán ebből az üres életből Evan kirángatja. Elkezd élni, így bonyodalmakba keveredik otthon... Megértem mit miért tett, miért nem kért segítséget.
A könyv hatalmas nagy függővéget tartalmaz! Befejeztem és nem hittem el, hogy így lett vége! Azonnal kezdtem a  következő részt!
Értékelés

Idézet:
"A szerelem és a veszteség mérlegében a szerelem adott erőt harcolnom azért, hogy tudjak… lélegezni."
"Életem billegő mérlegén volt szerelem és volt veszteség, olyan sok veszteség, amennyiről sose hittem volna, hogy elviselhetem. Ám a szerelemre nem számítottam, és majdnem el is szalasztottam, mert túlságosan rémült és bizonytalan voltam, hogy adjak neki egy esélyt."
"A szerelem segített, hogy ne csak átvészeljem, de éljem az életemet." 

0 Megjegyzések