Brittainy C. Cherry: Tűzeső- The Fire Between High & Lo

Sorozat: Az vagy nekem #2
Fülszöveg:
Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.
Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Véleményem:
Istenem! Ez a könyv csodálatos volt! Imádom Brittainy C. Cherry könyveit! Az összeset! A sorozat első része a Lebegés 2015 kedvence volt nálam! Nagyon tehetséges írónőről van szó! 
Bevallom őszintén, ezt  akönyvet már olvastam, még az angol  megjelenésekor, szerencsés voltam, hogy blogturné keretében népszerűsíthettem a könyvet. Még akkor, 2016-ban nagy kedvencem lett,ezért nem volt kérdés, hogy megveszem-e a könyvet, amikor itthon megjelenik. Most sort kerítettem az újraolvasásra.
Azt, hogy milyen jó dolgunk van, csak akkor vesszük észre, amikor látjuk, milyen rosszul megy másoknak.
Alyssa-nak nincs tökéletes családja. Az apja elhagyta őket, az anyja nem érti meg őt, nem törődik vele. Van pénzük, jó környéken laknak, vannak álmai, egyetemre akar menni. És egy nap találkozik egy megtört fiúval, Logan-nel. 
Amikor úgy tűnt, hogy elsírja magát, az én szememből kezdtek el peregni a könnyek. 
Amikor félő volt, hogy megreped a szíve, az enyém volt az, amelyik darabokra hullott.
Logan-nek tényleg szörnyű élete van. Neki is vannak álmai, de nagyon rossz körülmények között él, a suli befejezése után dolgozni kezd, hogy segíthessen az anyján. Az anyjával él, aki drogfüggő, az apja droggal kereskedik. Mindketten szörnyen bánnak vele, emiatt Logan-nek is problémája van a drogokkal. De ettől függetlenül jó srác. 
Ha veled vagyok, nincs szükségem drogra. Számomra te vagy a drog.
Éppen ezért szurkoltam, hogy jóra forduljon a sorsa,mert nagyon megkedveltem. Alyssa is látja, hogy Logan nem rossz ember és barátok lesznek, legjobb barátok. Törődnek egymással. Később egymásba szeretnek...
Ha az ember talál  valakit, aki képes  megnevettetni akkor is, amikor sírnia kellene, nos abba bele kell kapaszkodni, mert ő az, aki örökre meg fogja változtatni az életét.
 Az ember nem zuhan bele a szerelembe. Felolvad benne. Mint tavaszi nap sugarai alatt a jég.
Úgy tűnik, hogy Alyssa és Logan nagyon különbözőek, de valójában nem annyira. Mindketten szeretetre vágynak, akarják, hogy törődjön valaki velük, de ezt nem kapják meg a szüleiktől. Egymás támaszai lesznek. Szerettem őket együtt.
... az otthont nem egy bizonyos hely jelenti, hanem az, amit egy bizonyos személy iránt érzünk, akit szeretünk; a békesség, amely lépes eltompítani az ember lelkét mardosó lidércfényeket.
Alyssa tudja, hogy Logan nem tökéletes, nem szereti, de megérti, hogy miért drogozik. Ő ezzel dolgozza fel a problémáit. Ő ismeri Logan sötét és a ragyogó oldalát is.
Útjaik külön válnak, de később újra találkoznak. Harcolnak az érzelmeik ellen, nem akarják egymást bántani. Sok nehézséggel, problémával találják szembe magukat. Ezek a problémák hozzák őket újra össze. Hiányolták egymást, nem csak a szerelmet, hanem a barátságukat is. Sok nehéz helyzetet élnek túl együtt.
Csak egy napot kell kibírni egyszerre. És ha ezt meg tudod csinálni, akkor mindenen túl tudod tenni magad. Ne gondolj túl sokat a jövőre, de a múltra se – próbálj mindig a jelenben maradni. Ott, ahol éppen vagy. Ez a legjobb megoldás. A pillanatnak élni. Annak a napnak, amelyik rád virrad. Csak egy napot kell túlélni mindig. Csupáncsak egyetlen napot.
Szerettem Alyssa karakterét, egy szimpatikus, szerethető szereplő. Azonban Logan karaktere fogott meg jobban, méghozzá azért, mert elég összetett. Vannak nagyon jó pillanatai és van amikor nagyon mélyen van. De szerettem minden problémájával együtt.  Volt amikor legszívesebben megöleltem volna, teljesen együttéreztem vele. Sok szörnyű dologgal kell szembesülnie, el tudtam képzelni milyen nehéz lehet neki, hogy ellenálljon a drogoknak. De ő egy erős srác, és tisztelem érte.
Talán az élet értelme nem több, mint megtanítani bennünket arra, hogy nem leszünk mindig azonosak a múltunk hibáival. Az élet értelme talán nem több, mint megnyitni magunkat olyan dolgok előtt, amelyektől a legjobban félünk – például a szeretet előtt. 
 ... erről szólt az élet: még a legsötétebb napokon is új esélyt kínált arra, hogy felemelkedhessünk a hamvainkból.
Ez nem egy könnyed történet. Egy elgondolkodtató könyv, mely sok komoly témát, problémát vet fel. Néha elérzékenyültem, könnyeztem, miközben olvastam a  könyvet.
Brittainy nagyon szépen ír! Ő a legtehetségesebb írónő akit ismerek! Ha eddig még nem olvastatok tőle azonnal tegyétek meg!!!
⭐⭐⭐⭐⭐

Series: The Elements Series #2
Blurb:
There once was a boy, and I loved him.
Logan Francis Silverstone was the complete opposite of me. I danced while he stood still. He was quiet, and I was always running my mouth. He truggled to find a smile while I refused to frown.
The night I saw the darkness that truly lived inside of him, I couldn’t look away.
We were broken together, yet somehow whole. We were wrong together, but always right. We were the stars that burned across the night sky, searching for a wish, praying for better tomorrows.
Until the day I lost him. I threw us away with one hasty decision—a decision that changed us forever.
There once was a boy, and I loved him.
And for a few breaths, a few whispers, a few moments, I think he loved me, too.


My Review:
OMG! This book is amazing! I love Brittainy C. Cherry 's books! All of them! The first book in the series (The Air He Breathes) was my top favorite in 2015. Brittainy did it again! She is a talented author! 
Alyssa don't have the perfect family. His father left them, her mother doesn't understand her, works a lot and doesn't really care about her. Alyssa has money, lives in a good neighborhood and has dreams, wants to go to college. AND One day she met a broken boy, Logan. Logan has a terrible life. He has dreams too, but he lives in bad circumstances, after high school he works a lot to help his mother. He lives with her, but she is a drug addict, and she doesn't care about him. His father is a drug dealer. And yes, Logan has problems with drugs too. But he is a good guy. Alyssa sees this, and they became friends, best friends. They care about each other. And yes, after a while they fall in love...
Some of the best things in life come from the strongest kinds of friendships.
 She was the fire in my soul that kept me warm at night.


It seems that Alyssa and Logan are different. But not too much. Both of them want love, want someone who take care of them, but they don't get it from their parents. They became each others support.
Home wasn't a certain place, home was a feeling from the ones for whom you cared most, a feeling of peace that calmed the wildfires of your soul.
A person didn't fall in love. They dissolved into it. One day you were ice, the next day, a puddle.
When you found someone who could make you laugh when your heart wanted to cry- hold onto them. They will be the ones who will change your life for the better.
Alyssa knows that Logan is not perfect, but she understands why he uses drugs. He processes his problems with it. She doesn't like it, but she understands. She doesn't like when he is high, because she cares about him, loves him. She knows not just the dark, but the bright side of him.
If you judge him solely on his few moments of lows, then you miss out on his beautiful highs.
Their way seperated but then they met again... They fight against their feelings, they don't want to hurt each other. They faces a lot of problems, difficulties in their life. These problems bring them together again. They missed each other, not just the love, they missed their friendship too.  They survive a lot of hard things together.
One day at a time. That's all it takes to get through anything. Don't think too much about the future or keep your brain running on the past treadmill- just stay in the now. Be here now. That's the best way to live life. In the moment, One day at a time.
I like Alyssa, thanks God she isn't an irritating character. I can understand her. Logan is a complex character, he has high moments and sometimes he has low moments. I love him with all of his problems. I feel for him. He has a lot of terrible moments, and it's hard for him not to turn to drugs. He is a strong guy. I respect him.
My heart hurt more than hearts should've been allowed to.
But of course with the highs, always came the lows.
That was the thing about life: even when the days faded to black,you were always given another chance, a second moment to try again to rise from the ashes.
even though my feet were planted firmly on the ground, I'd never in my life felt so high.
It isn't a lightsome story. We can read about some serious subjets, problems in it. Sometimes I was so emotional, and I cried while I was reading the story.
I have to tell you this book was the best book I 've read in 2016! Now I was re-reading this beautiful story (just the Hungarian edition).
Brittainy writes beautifully. She is the most talented author I know! So if you haven't read her books start it right now!!!

0 Megjegyzések