Visszatértem!

Sziasztok!
A Facebook már többször jelezte, hogy elhanyagolom az olvasóimat és meg kéne osztanom valamit. 😊

Szóval itt vagyok, hogy megosszam Veletek, hogy miért "tűntem" el. Kaotikus volt igazából az egész nyár eddig. Először kislányom, Anna ovis ballagását szerveztük, aztán jött egy kis házfelújítás. 
De a legfontosabb, ami miatt tényleg nem tudtam annyit foglalkozni a bloggal, az Anna orr- és garatmandula műtéte volt. Már gyakorlatilag nyár eleje óta erre készültünk. Alig mentünk társaságba nehogy megbetegedjem műtét előtt, mert elég nehéz műtéti időpontot kapni (körülbelül 1.5 hónap a várakozási idő). Ennek ellenére a műtét előtt azért csak sikerült elkapni valami betegséget, de szerencsések voltunk, mert  rövid időn belül megüresedett egy "műtéti hely". 
Végül két héttel ezelőtt megműtötték Annát. Röviden összegezve, nem viselte jól a műtétet, ami komplikáció felmerülhetett az felmerült. Bár vittem magammal az e-book olvasómat a kórházba - annak ellenére, hogy én két éjszaka nem aludtam semmit - nem tudtam olvasni, csak a kislányomra tudtam figyelni. De gondolom ez természetes. 


Most, hogy belegondolok olvastam én a kórházban is, méghozzá Gyuricza Eszter: Magyar népmesék című könyvét. Most ez a kedvenc és Anna kijelentette, hogy gyűjti ezeket a könyveket. 😄 Ti ismeritek?


Az itthoni napok sem voltak egyszerűek, nagy fájdalmai voltak, enni, de még inni is alig tudott. De már túl vagyunk rajta! Végre átaludtuk az egész éjszakát! 
Annak örömére, hogy Anna túl van a műtéten és jobban van, jövök majd egy nyereményjátékkal, és a nyertest Anna fogja kisorsolni! 😉

Szóval ezután a pár stresszes és kimerítő nap után örömmel vettem kezembe az e-book olvasómat, amin már két ARC példány is várt. Az első, amit olvastam K. Bromberg Resist című könyve volt,  ami holnap, azaz július 30-án fog megjelenni, hamarosan hozom majd az értékelésemet!

Jelenleg pedig Elle Kennedy Bad Apple című könyvét olvasom, ami eddig nagyon tetszik! A könyv várhatóan augusztus 13-án fog megjelenni. 

Mikor a kórházból hazajöttünk akkor vettem észre, hogy Penelope Ward Roomhate című könyvéről az értékelésemet elfelejtettem közzétenni. 

Ezt már pótoltam, a könyv nagyon-nagyon tetszett, kedvencem lett és ha szoktatok angolul olvasni csak ajánlani tudom! Remélem magyarul is olvashatjuk egyszer! Értékelésemet ITT megtaláljátok.

Nemsokára megyünk nyaralni, már alig várom, hogy egy kicsit kikapcsolódjunk! Azt, hogy melyik könyvet viszem magammal a nyaralásra még nem tudom, bevallom őszintén, hogy van pár olvasatlan könyv a polcomon... 😄 Van miből választani! 😜

További szép nyarat kívánok mindenkinek!

0 Megjegyzések