Shey Stahl: REVEL

 

Fülszöveg:

Nagyot zuhant, és ezúttal nem tudtam elkapni.

Mindenki ismeri Revel Slade nevét. Ismerik annyira, hogy féljenek tőle. Nem merészkednek közel hozzá, hiszen a srác a pokol tüzének parancsolója, aki hamuvá éget mindenkit, és még élvezi is a lángok játékát.

A gondolataimban is ott kísért. Akkor mégis miért utazom el vele?

Mert nem vagyok normális. Ez az oka.

Én, Taylan Ash, a pophercegnő, beleszerettem a rockkirályba. Magába az ördögbe. Gyerekkorodban tündérmeséken nősz fel, amik szerint vár rád valahol a Szőke Herceg; de elfelejtik megemlíteni a gonoszt – a rejtőző szörnyeteget. Nem figyelmeztetnek, hogy a csábos szem és az a dohányfüstös tüdő álcája mögött mi rejtőzik.

Elvakított a szenvedély, így nem láttam, mi történik, amíg már nem volt visszaút. Amikor kikerültem a bűvköréből, nem maradt belőlem semmi.

Ő nem fog belém szeretni.

Kizárt.

Esélyem sincs.

Micsoda ostoba ötlet, hogy belém szerethet!

De mégis megtörtént.


Véleményem:

Úr Isten! Ez a könyv valami fantasztikus volt! Egyszerűen nem tudtam letenni, 2 nap alatt kiolvastam! 

A szívdobogásod a kedvenc dalom.

Próbálkozhatsz, de amit a szíved diktál, azt akkor sem felejtheted el, ha belül szétmarcangol az ördög. 

Ez volt az első könyvem az írónőtől, de tuti nem az utolsó, mert a stílusa  egyedi és szuper! Nagyon tetszett!

A legjobb dolgokat az életben nem tervezzük előre. Pont a kiszámíthatatlanság miatt olyan jók. Ha szerelmes vagy, akkor nincs sem magyarázat, sem ésszerű érzelem. A szerelem hisz, emlékezik, és olyan pillanatokat teremt, melyek egész életünkben megmaradnak.

Ami nagyon megfogott a könyvben, hogy a történet kettős nézőpontból íródott. Revel gondolatait legalább annyira jó volt olvasni, mint Tylan-ét, ha nem jobb.

(…) azt hiszem, a változást soha nem látjuk előre. Hogyan is láthatnánk? Elvégre, ha tudnánk, hogy közeledik, akkor megállítanánk, márpedig a karma nem olyan, amit csak úgy ki lehet kerülni.

A szerző jól megírt, összetett, komplex karaktereket alkotott. A nevük is nagyon különleges: Tylan és Revel. Tylan már gyerekkora óta pophercegnő, de többet akar. Jó volt olvasni, ahogy kiáll magáért, és van bátorsága változni. Fiatal, de nem egy naív kislány, kedveltem.

(...) van hangod, használd, de csakis magadért. Azért kaptad, hogy kifejezd vele saját valóságodat.

Revel... őszintén? Imádtam. Igazából mindent utáltam amit tett: ivott, drogozott, cigizett, csajozott. És egy seggfej volt, egy igazi seggfej. 

A függőség sok szempontból csak egy megszállottság, ami átveszi az uralmat az elmém és minden gondolatom felet.

Utáltam ahogy viselkedett, utáltam a függőségeit. De valahogy a szerző mégis elérte, hogy beleszeressek. És ez jóval az utolsó fejezetek előtt történt. Hogy hogyan történt ez? Nem tudom. De egy érzelmi hullámvasúton csücsültem, míg olvastam a történetet. És ezért szuper ez a könyv, mert érzelmeket vált ki belőlem, néha ellentétes érzelmeket, de pont ettől jó a történet.

Könnyű utálni az életedet és magadat, ha körülötted mindennek ára van. Pénzen nem lehet boldogságot venni. Ez nagy igazság. Valójában csak kényelmesebbé tehetjük vele a boldogtalanságot. Legalább lehet rajta alkoholt venni, ami tompítja a boldogtalanság fájdalmát. Az is valami.

A cselekmény érdekes volt, megmutatta a hírnév árnyoldalait. Azt hogyan tudja a hírnév tönkretenni egy ember életét, de ugyanakkor ott a szerelem, ami reményt ad. Szerettem a főszereplőket együtt, de egyértelműen Revel volt a kedvencem, pont azért mert vegyes érzelmeket váltott ki belőlem.

Mindannyian más módon veszítjük el magunkat, ha szerelmesek vagyunk. Néhányan egy pillantástól, egy mozdulattól vagy az együtt töltött időtől esnek szerelembe. Különböző időpontokban érkezik meg a szívünkbe...

Meg kell említenem a borítót... WOW! Nagyon illik a történethez, jó választás volt! Bevallom őszintén erre a könyvre a borítója miatt figyeltem fel (tekintve hogy számomra eddig ismeretlen volt az írónő).

Szerintem a legzseniálisabb dalszövegek akkor születnek, amikor egy művész a legsebezhetőbb. Amikor úgy érzed, a gondolataidon és a szavaidon kívül már semmid sincs, de ezeket legalább ember nem veheti el tőled.

Szeretem a rocksztáros történeteket, olvastam már egy jó párat és szinte valamennyi belopta magát a szívembe, de most kijelenthetem, hogy ez lett a kedvencem! Ajánlom!

Amikor két ember igazán egymást akarja, akkor sem a távolság, sem az idő nem számít. Megtalálják a módját, hogy visszatérjenek egymáshoz.

Eddig nem hallottam még az írónőről. Tudom, hogy ez az első könyve ami magyarul megjelent, de én sokat olvasok angolul és eddig nem találkoztam a könyveivel. No de most meglátogatom az amazont és felfedezem a könyveit. :) Ezek után tuti olvasok még tőle!

⭐⭐⭐⭐⭐

My Review:

OMG! This book was AMAZING! I coudn't put it down, I finished it in 2 days! The storyline was really captivating. It was my first book from the author, but not the last because her writing style was unique, and fantastic.  

What I loved the most that the story was written in dual point of views. I loved to read Tylan's thoughts as much as Revel's. 

The characters were well-written and complex. Tylan was a pop princess but she wanted more. I really liked to read how she stood up for herself and had the courage to change. She was young but she wasn't a naiv little girl. I liked her.

Revel... honestly? I loved him. I hate all the things he did: using drogs, the alcohol, the smoking, the women... And he was an @sshole, a real @sshole. I didn't like his behavior, his addictions. But somehow the author made me fall for him. And it happened way before the last chapters. How? I don't know.  I was on an emotional rollercoaster.

The plot was so good, we could read about the dark side of the fame, how it destroys people, but love can give hope and happiness. I loved Tylan and Revel together. But it was definitely Revel's character who was my favorite, because he evoked mixed feelings from me.

I have to mention the cover... wow! it's fitting, perfect for the book! Honestly I bought this book because of its cover. :D

I love rockstar romances, and I've read a lot, and loved a lot, but now this is my favorite! Top recommendation!

Why haven't I heard about Shey Stahl yet? I know this is her first book which released in Hungarian, but I read in English a lot and haven't met her books yet. And now I'm visiting amazon to check out her other books. :) I want to read from her more!

⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések