Ajándékok Whitney G. írónőtől! /Gifts from Whitney G.!

Most szomorkás, esős idő van itt Magyarországon. Nem szeretem az ilyen időt. Olyan szomorú leszek ilyenkor. De amikor a postás csengetett, és átadott egy csomagot, amit Whitney G. írónő küldött, teljesen felvidultam! Három könyvét ajándékozta nekem! Egyből jobb lett a napom! Nagyon boldog vagyok most!!
Whitney G. egy tehetséges írónő.  Amikor először olvastam a Reasonable Doubt című könyvét, egyből beleszerettem a stílusába (és persze Andrew-ba! 💓) Ajánlom a könyveit! 


Már említettem, hogy a Reasonable Doubt című könyve nagy kedvencem lett! És van egy fantasztikus hírem! Érdeklődtem a Könvmolyképző Kiadónál, hogy mikorra tervezik a könyv megjelenését, mert a kiadó vette meg a könyv jogait, azt a választ kaptam, hogy még ebben az évben ki akarják adni, de pontos időpontot nem tudnak még! Ez egy három részből álló sorozat, amely külföldön megjelent egyben és megjelentek a részek  külön-külön is. A kiadó még nem tudta megmondani, hogy itthon hogy fog megjelenni.
Addig is, aki tud angolul, annak ajánlom! ITT megtaláljátok az egész sorozatot. Viszont ajánlom figyelmetekbe, hogy a Reasonable Doubt első része jelenleg ingyenes az AMAZONon!




A blogon értékelést nem találtok a könyvről (még). Még azelőtt olvastam ezt a könyvet, hogy elkezdtem blogolni. De most újra fogom olvasni és akkor jön az értékelés is! 😊
Turbulence című könyve már nagyon-nagyon régóta kívánságlistámon volt. Hirtelen nem is tudom, hogy ezt kezdjem-e olvasni, vagy újraolvassam a Reasonable Doubt című könyvet! 😄 A könyvet ITT találjátok.


A harmadik ajándékom pedig egy rövid novella, ami már régóta megtalálható a Kindle-emen, de eddig még nem volt rá időm, hogy elolvassam. Címe: The Layover.


 


Egyébként, ha még nem olvastátok a fentebb említett könyveket, nemrégen megjelentek ezek a sztorik egy csomagban: NEW YORK NIGHTS:A Collection of Steamy, Alpha-Male Romances címmel
A csomag tartalmazza:  Reasonable Doubt (Full Series), Turbulence,  Naughty Boss című könyveket
Itt beszerezhetitek: http://amzn.to/2iSW0Ue



It's a rainy day here, in Hungary and I don't like days like this. These days make me sad. But when the postman came and handed me a package from Whitney G., I became so happy! She gifted three of her books to me!!! This made my day! I'm so happy right now! *happy dancing*  *fangirl moment* She is amazing!
Whitney G. is a talented author. When I first read Reasonable Doubt, I fell in love with her style, with her writing (and with Andrew 💓). You should check her books out!
Follow her on Amazon: https://goo.gl/QUyKL0
Facebook: https://goo.gl/ZAHKkh

0 Megjegyzések