LAKATOS LEVENTE dedikáláson voltam!



Lakatos Levente, a kétszeres Aranykönyv-díjas szerző Debrecenben dedikálta legújabb regényét,a Szigor trilógia második papírkötetét, A pillangók ébredését.

Mikor megtudtam, hogy Debrecenben is dedikál, elhatároztam, hogy én tuti ott leszek. Nem sok könyvet olvastam még az írótól, de nagyon tetszett a Bomlás című könyve (amiről a blogon nincs értékelés, mert már elég régen, még a blog indulása előtt olvastam a könyvet). De ezzel a könyvvel már felkeltette az érdeklődésemet, tényleg tetszett. 
Amikor megjelent a Szigor-A tiltás gyönyöre című könyve, már kinéztem magamnak. De tekintve, hogy sorozat, még vártam a megvásárlásával. Aki olvassa a blogomat, láthatja, hogy többnyire (néhány kivételtől eltekintve) megvárom, míg egy sorozatnak megjelenik valamennyi része, aztán szeretem elolvasni egyszerre.
De mikor megláttam, hogy Levente dedikálni fog decemberben Debrecenben már nem volt kérdéses milyen könyvet kérek szülinapomra. 😊 Így az első részt ajándékba kaptam, a második részt, A pillangók ébredését pedig a dedikálás előtt vettem meg.
A dedikáláson nagyon sokan megjelentek. Én személy szerint már 5 óra után megérkeztem, majdnem egy órával a dedikálás kezdete előtt (a gyerekek fürdetésére haza kellett érnem 😊), de még így is egy órát kellett sorba állnom. Mikor eljöttem a sor vége a bolt bejáratánál állt még.





Az író nagyon szimpatikus, és magával hozta a cuki kutyusát is. 😊 







Tetszett, hogy nem siette el, nem futószalagon ment a dedikálás, pedig elég sokan álltak sorba. Nemcsak aláírta a könyveket, hanem mindenkivel váltott egy pár szót, volt közös fotózás is. 

Az első 30 személy, aki A pillangók ébredését dedikáltatta ajándék Catrice rúzst is kapott. 💄👄



      



Könyveit megveheted itt:
Szeress jobban!: http://lakatoslevente.hu/szeressjobban
Aktus: http://lakatoslevente.hu/aktus
Bomlás: http://lakatoslevente.hu/bomlas
LoveClub: http://lakatoslevente.hu/loveclub



Red Lips Dedikáló turné további állomásai:


0 Megjegyzések