Goodies from Meredith Wild!!!

I was one of the winners on Meredith Wild's giveaway!!! I'm so happy right now! I love my goodies!!
I can't believe I won!
THANK YOU SO MUCH MEREDITH WILD!

My winnings:


I begin with the signed bookmarks and postcard from Meredith Wild. Honestly I haven't read The Hacker Series yet, because I hate waiting for the next book in the series and I usually buy the books when the whole series is out. But this series is on my TBR list!!! In Hungary the 3rd book in the series was released yesterday (Sept 15th)! And now I don't know whether to wait till all of the books are released in Hungary or not? Or should I buy the English versions? By the way I love the covers and I need them on my bookshelf!

I won a signed copy of MODELS ON TOP-DANNY by S. L. Scott (with the limited edition cover). This book is also known as Sweet Talk. The second book in the series Dirty Talk was released last week. You can read an excerpt from the book on my blog: CLICK HERE!

      

I also won a signed copy of FU CANCER by Hilaria Alexander. This author is totally new to me, but I read the blurb and I can't wait to read this book!

       

I won a signed copy of MY HEART MY GIFT by Corrissa James. It's a short holiday novella from The Great Plains Romance series. I love the cover!

       

And finally there are some bookmarks from other authors. I'm going to check these authors out too! :)

Egyike vagyok azoknak akik Meredith Wild által szervezett nyereményjátékon nyertek! Olyan boldog vagyok! Imádom a nyereményt! El sem hiszem, hogy nyertem! Köszönöm szépen Meredith Wild!
Először is Meredith Wild által dedikált könyvjelzőkkel és képeslappal kezdeném. Őszintén szólva a Rád kattanva című sorozatot még nem olvastam. Ennek egyetlen oka, hogy utálok várni könyvek megjelenésére. Általában megvárom, míg egy sorozat valamennyi része megjelenik és aztán szoktam megvenni a könyveket. Egyébként ennek a sorozatnak a 3. része pont tegnap jelent meg itthon, Magyarországon (szeptember 15)!Most nem tudom, hogy várjak e még míg Magyarországon megjelenik a sorozat valamennyi része, vagy vegyem meg angolul? Egyébként meg kell jegyezzem, nagyon tetszenek a borítók, ott kell hogy legyenek a polcomon!
Nyertem egy dedikált példányt S. L. Scott MODELS ON TOP-DANNY (limitált kiadás) című könyvéből. Ezt a könyv megjelent még Sweet Talk címmel is. Egyébként a sorozat második része Dirty Talk múlt héten jelent meg, melyből részletet olvashatsz ITT a blogon.
Ezen kívül nyertem még egy dedikált példányt Hilaria Alexander FU Cancer című könyvéből. Az írónő új számomra, de elolvastam a fülszöveget és alig várom hogy olvashassam a könyvet!
Dedikált példányt nyertem Corrissa James My Heart My Gift című könyvéből. Ez egy rövid, karácsonyi romantikus novella a The Great Plains Romance című sorozatból.
És végül még néhány könyvjelzőt kaptam a csomagban. Ezeket az írónőket is csekkolom! :)

0 Megjegyzések