Születésnapi ajándékok - Level 1

Első rendelésem a BookDepository.com oldalról. Ez az egyik születésnapi ajándékom, vagyis az első csomag, ami megérkezett Angliából. A Bookdepo a rendelt 5 könyvet 4 csomagban adta fel. Ez az első csomag, ami a feladást követő hetedik munkanapon érkezett meg hozzám. 
K. Bromberg Driven című sorozata kedvencem, ezért megrendeltem a Hard Beat című könyvét is, ez a sorozatnak a 7. kötete. Ez a brit borító. Három okból rendeltem ezt a kiadást, az egyik, hogy Angliából hamarabb megérkezik a könyv, a másik, hogy olcsóbb is. A harmadik ok, hogy szerintem ez a borító jobban illik az első három rész borítójához, nekem jobban tetszik (az amerikai kiadás azt hiszem kisebb méretű is).
Másik kedvenc sorozatom a Thoughtless című sorozat S. C. Stephenstől. Nagy Kellan Kyle fan vagyok, de ennek ellenére nem bírtam ki, hogy Griffin könyvét meg ne vegyem. Bevallom őszintén az ő karaktere nem volt szimpatikus, majd a sorozat harmadik kötetében azzá vált. Mikor megtudtam, hogy az írónő róla is ír egy könyvet Untamed címmel, nem akartam megvenni, de a sok értékelés, amit a könyvről olvastam, és az írónő által közzétett, kis szösszenetek, idézetek a könyvből, kíváncsivá tettek. Így bekerült a kosaramba a könyv. 
És képzeljétek mi történt... Amikor már feladták a csomagot, és üzit kaptam, hogy úton van a megrendelésem, kaptam egy e-mailt az írónőtől, hogy nyertem Tőle egy dedikált példányt a könyvből!!! Ez az első külföldi nyereményem, és ráadásul pont az írónőtől nyertem, és még dedikált is lesz!!! Már alig várom, hogy megérkezzen! Ez a példány pedig valószínűleg más gazdára fog találni. :)
BookDepository.com oldalról történt rendeléssel kapcsolatban teljesen pozitív a véleményem. Azt kaptam amit rendeltem, és időben meg is érkezett, ép állapotban, bár nem aláírós volt a küldemény, de szerencsére a postás tudja, hogy itthon vagyok a két gyerekkel, így becsengetett, nem próbálta beleszuszakolni a postaládába (bár mondjuk tuti nem fért volna bele). És két könyvjelzőt is kaptam a megrendeléshez, amiből sosincs elég, vagy elvesztem, vagy a gyerekek elpusztítják. :)

0 Megjegyzések