Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet

Eredeti cím: Barely Breathing
Sorozat: Csak Lélegezz 2
Fülszöveg: Weslynben most mindenki tudja Emma titkát, de Carol már nem bánthatja. Vannak, akiket még mindig kísértenek annak az éjszakának a borzalmai, és vannak, akik kénytelenek szembenézni döntésük következményeivel. Emma csak most kezd visszatérni az igazi hétköznapokba, és ebben segítségére van életének két legfontosabb személye, szerelme, Evan és legjobb barátnője, Sara. A lány úgy dönt, hogy itt az ideje, hogy anyjával is szorosabbra fűzze a viszonyát, ennek előmozdítása érdekében hozzá költözik. De biztosan ez a legjobb döntés? Képes lesz – e szembenézni mindazzal, amit múltja rejteget?

Véleményem:
Nekem ez a rész is tetszett. Itt is egy kényes témáról van szó, míg az első részben a családon belüli erőszak jelent meg, itt az alkoholizmus és annak hatásai. Elgondolkodtató könyv. 
És a szerelmi szál… Evan tökéletes pasi, nagyon szerethető karakter, de megjelenik Jonathan… Hát én őt is megszerettem, és valahogy szurkoltam neki, annak ellenére, hogy Evan nagyon édes srác, minden lány álma! De Emmában és Jonathanban van valami közös… Ezért is fordul inkább hozzá a problémáival. De aztán a végén csalódtam Jonathanban, Komolyan szomorú lettem, hogy így lett vége!
Emma anyját, meg ki nem állhattam, nem is lehet anyának nevezni!
Értékelés: 

Idézet:
"Talán a nem gondolkodásnak is megvannak a maga előnyei."
"Nagyobb szükségem volt rá, mint a levegőre."

0 Megjegyzések