One Sweet Lie by Whitney G.

Blurb:

 *Billionaire seeking Live-In Nanny.

Must have at least a decade of childcare experience.
Must be available to me at all times...
No exceptions**

I wasn't searching for a new job, and I didn't have any nanny experience.

I was just dropping off a cupcake order...but one sweet lie never hurt anyone.

Besides, being a pastry chef is way harder than watching young children, right?

WRONG.

Before I could come clean, the grumpiest billionaire in Manhattan made me an offer I couldn't refuse, and I was stupid enough to take It.

I just forgot to leave my heart out of the equation..

My Review:

OMG! I absolutely loved this book! It was amazing, a lovable, funny romance. I needed this book right now. I devoured it in 2 days.

I loved that it was written in dual point of views. I loved Harlow and Pierce too. 

Harlow was a funny, sweet woman, who was hired as a nanny. But she wasn't a nanny. It was funny how she wanted to do well with the kids, but she was suffering. I loved her sarcastic persona. It was fun to read her chapters, her pov.

Pierce was lovable too, a hot billionaire with two babies and a niece.  I loved their banter. I'd loved to read more about them.

Obviously, the characters could have been more elaborated, but I didn't expect more because I saw that it wasn't a long book. I didn't have a problem with this because the plot compensated me, I was captivated by it.

It was a lighthearted story, an easy, quick read. I couldn't put it down. Perfect for night reading when you want to unwind after an exhausting day. I enjoyed every page, I can't say a negative word about this story. It's a 5 * read for me.

⭐⭐⭐⭐⭐

Véleményem:

Úr Isten! Én imádtam ezt a  könyvet! Ez egy fantasztikus, vicces, szeretnivaló kis romantikus történet volt. Nagy szükségem volt most rá. Két este alatt kiolvastam.

Nagyon tetszett, hogy kettős nézőpontból íródott. Szerettem mindkét karaktert, jó volt olvasni a gondolataikat.

Harlow egy vicces édes csaj volt, akit bébiszitternek vettek fel egy gazdag pasi ikrei mellé, a bibi az volt, hogy ő nem bébiszitter volt. Nagyon vicces volt, ahogy meg akart felelni ebben az új munkakörben, valójában pedig szenvedett. Tetszett a szarkasztikus személyisége. Vicces volt olvasni a gondolatait, az ő fejezeteit.

Pierce is nagyon szimpatikus volt, egy nagyon helyes gazdag pasi, ikrekkel és egy unokahúggal. Tetszett a két főszereplő évődése, úgy olvastam volna még róluk!

Nem mondom, hogy a szereplők nem lehettek volna jobban kidolgozottabbak, de őszintén szólva, mikor láttam hogy nem egy hosszú könyvről van szó, nem számítottam többre. Nem is volt hiányárzetem, nem zavart ez, mert a cselekmény mindenért kárpótolt, magával ragadott, beszippantott.

Ez egy egyszerű, könnyed sztori volt, amit egyszerűen nem tudtam letenni. Tökéletes kikapcsolódás esténként, egy nehéz, sűrű nap után. Minden oldalt élveztem, nem is tudok semmi negatívat mondani a könyvről, pont olyan volt amire számítottam. Számomra ez most 5 csillagot ér.


0 Megjegyzések