Vi Keeland & Penelope Ward: Rebel Heir-Lázadó örökös & Rebel Heart-Lázadó szív

 

Fülszöveg:

Rebel Heir-Lázadó örökös

„Volt ​már veled olyan, hogy csak ránéztél valakire, és tudtad, hogy a feje tetejére állíthatná az életedet, ha hagynád?”

Hogyan legyen szuper nyarad a Hampton-vidéken:
Csípj meg egy mesés albérletet az óceán partján! √Pipa.
Szerezz munkát egy menő szórakozóhelyen! √Pipa.

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken: Ess bele a fekete bőrdzsekis, borostás, átható tekintetű fickóba, aki kitűnik a tömegből! Abba, aki úgysem lehet a tiéd, miután vége a nyárnak. √Pipa. √Pipa. √Pipa.

Pláne, ha ez a szexi, tetovált isten a főnököd. Pláne, ha nemcsak a munkahelyed az övé, hanem ő a fél város örököse. Pláne, ha gonosz veled.

Aztán apránként leomlott a fal, amit ez a kemény pasi maga köré épített. Nem kellett volna beleszeretnem a lázadó örökösbe, főleg, miután világossá tette, hogy nem akarja átlépni velem a határt. Esténként hiába hűlt le a levegő, mégis egyre forróbb lett körülöttünk. A nyaram sokkal érdekesebb lett, de bonyolultabb is egyben. Egyszer minden jó dolognak véget kell érnie, nem? Csakhogy én nem ilyen befejezésre számítottam vele.

Vagy legalábbis úgy tűnt. Egészen addig, amikor egy este rám parancsolt, hogy üljek be a kocsijába, mert nem akarta, hogy a sötétben gyalogoljak. Nagyjából így kezdődött a dolog Rushsal.


Rebel Heart-Lázadó szív:

Rush és Gia története folytatódik a
Rebel Heir – Lázadó örökös
érdekfeszítő lezárása után.

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken:
Feküdj le a főnököddel. Pipa.
Verd el az összes pénzed egy albérletre,
amit nem engedhetnél meg magadnak. Pipa.

Hogyan hagyd ott nyár végén azt a férfit, akibe beleszerettél:
…Majd szólok, ha rájöttem.
Vagy legalábbis úgy tűnik.

Folytasd a történetet
az akció, a dráma és a feszültség kellős közepén!

Véleményem:
Nem is tudom hogy értékeljem a könyvet... A stílus tetszett, mint mindig. Szeretem, ahogy Vi Keeland és Penelope Ward ír.
Maga a történet nagyon izgalmas, fordulatos volt. Tutira megvett magának.
A kettős nézőpont is 5*, mint mindig.
A szereplőkkel vagyis Rush karakterével volt egy kis problémám. Ugye ő a rosszfiú, akiről kiderül, hogy nem is olyan rossz. Sejteni lehetett, hogy ilyen karakter lesz, de szerintem a szerzők néhol egy kicsit eltúlozták a dolgot. Túl nyálas lett? Talán. Ezt főleg a második kötetben éreztem. Túlságosan odavolt Giáért, és szerintem túlzás volt amiket tett az adott helyzetben. 
Igazság szerint tetszett ennek ellenére is, bár ha nem lett volna ennyire tökéletes, és hibázott volna, talán jobban belezúgtam volna.
Giát nagyon megkedveltem, talpraesett csaj volt. 
A cselekmény és fordulatok nagyon jók voltak.
Az első könyv függővéges, még szerencse, hogy már megvettem a második könyvet is, mert nem bírtam volna magammal.
A könyvet élveztem, jó kis kikapcsolódás volt. Fél csillag levonás a pasi "tökéletessége" miatt. (úúú de hülyén hangzik)
⭐⭐⭐⭐☆

My review:
I don't really know how to rate this book... I loved the style, as always. I love how Vi Keeland and Penelope Ward write.
I loved the dual POVs, as always it was 5*
But I had a little problem with the characters, especially with Rush. He was the bad boy, later we found out he wasn't as bad as we thought. He was a really good guy, and I think the authors were exaggerated. Rush became too good?? Maybe... especially in the second book. He was head over heels in love with Gia and I think he did too much (for her) in a lot of situation.
Nonetheless I really liked the book, but if he wouldn't be so perfect and he would have made mistakes I'd loved him more.
I liked Gia, she was adroit.
I loved the plot and the plot twists.
The first book ends with a cliffhanger, and I was happy that I bought the second book too, because I couldn't wait to start it after the first book's ending.
I enjoyed reading this series, I give it 4.5* because of the "perfection" of the hero.
⭐⭐⭐⭐☆

0 Megjegyzések