Kristen Callihan: Managed-Kontroll


Fülszöveg:

„Egyáltalán ​nem hideg és érzéketlen. Csak rejtőzködik. Azt akarom, hogy szabadjára engedje mindezt – ezt az erőt, ezeket a ragyogó érzelmeket, amit a felszín alatt tart.” – Sophie

Szellemi párbajként indult. Én, egy átlagos lány a nagy számmal, ellene, a szexi, hatalmas egóval rendelkező rosszfiú ellen…

Amikor áttettek első osztályra a londoni járaton, azt hittem, megütöttem a főnyereményt.

Egészen addig, amíg le nem ült mellém Ő. Gabriel Scott: pokolian jóképű és jéghideg. Senki és semmi nem képes áthatolni a páncélján. Soha. Saját jogán is legenda, a világ legnagyobb rockbandájának menedzsere, emellett pedig egy arrogáns seggfej, aki lenéz engem.

Azt hittem, sikerült pokollá tennem számára egy hosszú repülőutat. Eszembe sem jutott, hogy megkedvelhetem, az meg pláne nem, hogy megkívánhatom. És mi a legmeglepőbb az egészben? Hogy ő is akar engem. Csak a feltételei kissé meghökkentőek.

Ha elfogadom az ajánlatát, sebezhetővé teszem magam. Nagy esély van rá, hogy belezúgok az egyetlen férfiba, akit nem tudok irányítani. De erős kísértést érzek arra, hogy igent mondjak neki. Mert a tökéletes öltönyök és a rideg külső mögött rejtőző férfi valószínűleg a legjobb dolog, ami valaha történt velem. És talán én vagyok az egyetlen, aki képes lehet megolvasztani a jeget a szíve körül.

Kezdődjön hát a küzdelem…


Véleményem:

Nem gondoltam volna, de igazán tetszett a történet. Az első rész után annyira nem kapkodtam a második könyv után, pláne mikor láttam, hogy az nem valamelyik másik bandatagról, hanem a menedzserükről szól. De nagyon kellemesen csalódtam. 

Úgy érzem Gabriel karaktere nagyon jól meg lett alkotva, egy összetett  figurát kaptunk, aki számomra érdekes volt.

Persze ehhez kellett Sophie is, aki fokozatosan, lépésről-lépésre bontotta le Gabriel maga köré húzott falait.

Ami nagyon bejött, hogy a történet kettős nézőpontból íródott, így különösen jól volt szemléltetve Gabriel változása. 

Nyilván egy kicsit kiszámítható volt a sztori, azzal, hogy eldöntötték, hogy együtt fognak aludni (csak aludni, semmi szex) mert egymás karjaiban nagyon jól ki tudják pihenni magukat... Mikor ezt olvastam egyből fejemhez kaptam. mit gondoltak??? Már a legelején vonzódtak egymáshoz, ez egy abszurd megállapodás volt, de ennek ellenére tetszett a könyv cselekménye, egyedi volt, csak nem túl valósághű.

Ettől függetlenül, teljesen lekötött a könyv, tökéletes kikapcsolódást jelentett az estékre. Nem igazán tudok rosszat mondani róla, jó volt az írásmód, tetszettek a szereplők. 4.5 csillagot kap tőlem.

⭐⭐⭐⭐✩


My Review

I didn't think that I would enjoyed reading this book after I finished the first book in the series, because I knew that Managed was about Scottie the manager and not about one of the bandmates. But I liked this book.

Gabriel's character was well-written, he was a complex character which made the story more interesting for me.  Sophie was able to break down Gabriel's walls slowly, step by step.

I loved that the book was written in dual point of views because Gabriel's change was better illustrated like this way.

The story was  a little bit predictable. :) They decided to sleep together (but they won't have sex haha) because they could sleepmore beside each other... what did they think? They had chemistry, they were attracted to each other from the beginning. It was an absurd agreement, nontheless I loved the story, it was unique (but not too realistic).

It was a qiuck read, perfect story for the nights. I can't say any negative about it, I loved the writing, the characters, so it gets 4.5* from me.

⭐⭐⭐⭐✩

0 Megjegyzések